Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har inte läst igenom denna skumma tråd men är du säker på att du inte satt tillbaka det?Lurch skrev:Ska köra iväg hojen på ventiljustering men hittar ju fan inte batteriet! Det skulle ha stått i garderoben där det alltid står men det är puts väck!
Behöver lite brainstorming, idéer om var jag ska leta. Jag har två rum och kök, klädkammare och några garderober samt ett kallgarage. Har letat igenom garaget, klädkammaren, garderober med mera. Vet inte vart mer jag kan leta...
Hjälp!
.
Inte helsäkert, han kanske ger upp efter ett tag, det tänkte du inte påMaggy skrev:Du kommer iallafall att hitta det på sista stället du letar... det är helsäkert!![]()
Maggy skrev:Du kommer iallafall att hitta det på sista stället du letar... det är helsäkert!![]()
Gustav1 skrev:Kolla på någon av polerna.
Gustav1 skrev:Det ligger nog i smöret!
(Batteri, butter i...)
sir_pelle skrev:Varför hittar man alltid det man letar efter på det sista stället man letar på?![]()
kolla micronLurch skrev:Ska köra iväg hojen på ventiljustering men hittar ju fan inte batteriet! Det skulle ha stått i garderoben där det alltid står men det är puts väck!
Behöver lite brainstorming, idéer om var jag ska leta. Jag har två rum och kök, klädkammare och några garderober samt ett kallgarage. Har letat igenom garaget, klädkammaren, garderober med mera. Vet inte vart mer jag kan leta...
Hjälp!
.
Dr.Bike skrev:Jag tror f.ö att det är ett Nicko-Pucko-Hjon-Batteri, så det känner av ägarens IQ och gömmer sig!![]()
Dr.Bike skrev:Den var långsökt!![]()
sir_pelle skrev:Varför hittar man alltid det man letar efter på det sista stället man letar på?![]()
Kanske i oscilloskåpetGustav1 skrev:Var skulle man annars hitta det?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |