Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Roger_SWE skrev:Aprilia, eller?
Enligt rykten, så kommer Ducati Hypermotard till våren 2007![]()
Rykten gör gällande att Lasse håller på och svetsar ihop en 750cc radtrippel som ska köras på etanol och har en dold turboladdare inbyggd i blocket likt en kasettväxellåda. Motorn ska längsmonteras och även användas som en del av svingen. Kuggdrift av bakhjulet. Sant eller inte? - ni får väl se...Jag heter Lasse skrev:"Och det är ju bra, sporrar utvecklingen. Kul att det finns v-tvin nu på marknaden tex. Och nästa år släpps en ny bomb på marknaden."
Tror att han menar Aprilia i första meningen och bomben kan då inte vara Aprilia.
Supermoto skrev:Rykten gör gällande att Lasse håller på och svetsar ihop en 750cc radtrippel som ska köras på etanol och har en dold turboladdare inbyggd i blocket likt en kasettväxellåda. Motorn ska längsmonteras och även användas som en del av svingen. Kuggdrift av bakhjulet. Sant eller inte? - ni får väl se...
EDIT - Lasse i det här fallet är alltså RaceMe
Den kommer bli grym, ingen service heller. Husa rules!Supermoto skrev:Rykten gör gällande att Lasse håller på och svetsar ihop en 750cc radtrippel som ska köras på etanol och har en dold turboladdare inbyggd i blocket likt en kasettväxellåda. Motorn ska längsmonteras och även användas som en del av svingen. Kuggdrift av bakhjulet. Sant eller inte? - ni får väl se...
EDIT - Lasse i det här fallet är alltså RaceMe
Ghost skrev:2194805Karlströms motor har en onlinebutik, annars finns det en lista över alla Husa-återförsäljare på Husabergs hemsida.
Där hittar du också alla manualer som du kan behöva.
http://www.karlstrommotor.se/index_start.asp
http://www.husaberg.se
Denna tråden har jag missat. SÅ det är väll dax för en fråga i den då.
Packningen vid oljenivåglaset är den svår att byta?
Ser att det siprar lite olja där, har nog kommit ut ca 3 droppar.
För övrigt så har hojen gått ca 3 tim, så jag vill inte ha några olje läckage.
Hej hopp!
Tråden belastade väl servern för mycket med tanke på hur mycket fel det är på Husabergarna hehe![]()
![]()
![]()
Säker på att det är där det kommer ifrån? Det brukar svettas ut lite olja från ett vent. hål strax ovanför, sen rinner det ner.
Ingen fara.Går tätningen till vattenpumpen så rinner vattnet ut genom samma skvallerhål också.Samma för mig nu och min har gått ca 60 h nu.
Kan läsa i verkstadshandboken att om olja kommer ut från det lilla hålet strax framför vattenpumpen så är o-ringen till axeln för vattenpumpen dålig.
Det har kommit ett antal droppar, så det runnit ca 8 cm neråt.
Är det någon fara att köra vidare ett tag till, eller finns det risk att vatten går åt fel håll och in i oljan?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |