Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lyssna inte på alla andra.. ja rekomenderar dig till att känna efter själv, klarar du inte själv att avgöra om du kan köra en sån eller inte, så är du kanske inte mogen att köpa den... än...Knoxan skrev:Håller på att ta mitt mc-kort. Funderar på att köpa hoj redan nu, så att man kan träna mycket privat.
Nu är det så att jag hittat en aprilia mille -02 ,ombyggd till fighter, till ett bra pris. Är det vansinne att köpa sig denna som första hoj? Jag tänkte att högt crossstyre borde vara kanon i konbanor och undanmanövrar osv.
Jag hade även tänkt köra upp med den om jag köper den. På så sätt tjänar jag in lite pengar och kan samtidigt träna in mig bra på hojen tills uppkörningen.
Är detta vansinne från min sida. Skall jag komma ner på jorden, sluta drömma om denna läckra italienare och köpa en cbr600F eller nått liknande istället?
Kan ju nämna att jag kört en del cross och väldigt mycket trimmad moppeunder mina yngre år. Även cyklat mycket mtb i många år, så balans och körvana finns det, men bara kört tung hoj ett fåtal ggr tidigare...
mvh
Erik
Kan inte annat än att instämmaJas-95 skrev:Men hallå en Mille som fighter![]()
Knoxan skrev:lugn nu fredrik![]()
Skall titta på en cbr 600f först....bra pris och förmodligen lättsåld när man vill byta upp sig.
Känns lite riskabelt att köpa streetfightermille. Lite för dyrt egentligen också...men jävligt kul att köra förmodligen![]()
Knoxan skrev:den kostar drygt 10 lakan mindre vilket kan vara bra för studentekonomin. Att den är lite trött på lägre varv kan man nog leva med. Tror den kommer kännas rätt så pigg hur som helst. Det går tydligen som fan på höga varv iaf...men som sagt, svårt att välja.
Hittade nya SV650S -04 för 59900kr på actionsports. Ganska bra pris, men vet inte om de levererar till norrland...drygt att åka med släpvagn ner till dem.
/Erik
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show