Vann rätt låt?

Det gör ont, det gör ont, på natten när ingen ser på. Men det går ändå.

Hur översätter man "bit i kudden" till engelska inför finalen?

Det var en faslig tur att gay-gubbarna i After dark inte vann i alla fall. Hur hade det sett ut i Istanbul? I Turkiet är det okej för män att göka getter, men inte män. Eller var det i Grekland?

Jag hade hoppats på att E-type skulle vinna, en frisk fläkt liksom, och en klar vinnarpotential.

Dea skrev:
Det gör ont, det gör ont, på natten när ingen ser på. Men det går ändå.

Hur översätter man "bit i kudden" till engelska inför finalen?

ungefär såhär "Shut the f**k up, and enjoy!"

Rätt låt vann inte och Sverige är på god väg mot seger i Konstantinopel senare i vår.
E-types bidrag tyckte jag faktiskt jämfört med hans tidigare alster såsom "Set the world on fire" faktiskt inte alls var så bra som det kanske kunde ha varit.
After dark ansåg jag faktiskt hade det bidrag som var minst kräkframkallande, tyvärr vet jag faktiskt inte om jag är såpass PK att jag skulle ge min röst åt två transvestiter...
FF Sandra och Becker då? Njäe, Roger Pontares vinnarbidrag för ett par år sedan är den enda sanna
norrlandsschlagern jag vill lyssna på...
Löfgren? Nä, för att...nä...
Vad finns kvar? Tango, tango? Ja, det får min röst, Finlands bidrag skulle ha behövt ett tangosällskap...

Lena var bra och jag har inget emot att hon vann. Jag gillade shirley klamps låt bäst.

Översättning till Det gör ont: Oh it hurts, oh it hurts....when you take me in my ass in my ass, oh i it hurts....iit huuUUrts....:)

//R

Ravetrancer skrev:
Lena var bra och jag har inget emot att hon vann. Jag gillade shirley klamps låt bäst.

Översättning till Det gör ont: Oh it hurts, oh it hurts....when you take me in my ass in my ass, oh i it hurts....iit huuUUrts....:)

//R

:rofl :rofl :rofl

Kan tänka mig att det ser ut såhär när hon sjunger det :4skrika

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage