Vann rätt låt?

Solid snake skrev:
:rofl :rofl :rofl

Kan tänka mig att det ser ut såhär när hon sjunger det :4skrika
hehehehe

Glömde lite text: Oh it hurts, oh it hurts....when you take me in my ass in my ass, oh i it hurts......................iit huuUUrts..........but youll ´get used to it:)

Ravetrancer skrev:
hehehehe

Glömde lite text: Oh it hurts, oh it hurts....when you take me in my ass in my ass, oh i it hurts......................iit huuUUrts..........but youll ´get used to it:)

:rofl :rofl :rofl

låten kan tolkas på många sätt..
Den handlar om en kärlek tyvärr..

Rätt låt vann iaf..

spirre skrev:
låten kan tolkas på många sätt..
Den handlar om en kärlek tyvärr..

Rätt låt vann iaf..
Ja men är inte ett härligt knull med frugan kärlek då????:)

Förvånar mig inte om Orup e så kinky:) att han fick tanken när frugan gnydde.......Tänk dig Orup: Hmmmm, hur sjutton skall jag nu få detta att låta bra, hmmm ja just det, vi får det att låta som kärlek, heheheh
Och vad vi fick är mycket snuskigare än kärlek bara, :):):)eller som man säger , same (shit) different name:)

//R

Ravetrancer skrev:

Förvånar mig inte om Orup e så kinky:) att han fick tanken när frugan gnydde.......Tänk dig Orup: Hmmmm, hur sjutton skall jag nu få detta att låta bra, hmmm ja just det, vi får det att låta som kärlek, heheheh
Och vad vi fick är mycket snuskigare än kärlek bara, :):):)eller som man säger , same (shit) different name:)

//R

Du e sjuk på riktigt!! :Bugar

Fan va jag flabbar!! :lol

Jaa, jag tyckte den låten var rätt så bra av de som fanns att välja på. iofs. kollade jag inte på alla kval eller vad det heter.
Morsan gillade after dark, hon tyckte den var lätt att sjunga med i! :D

snobben skrev:
Jaa, jag tyckte den låten var rätt så bra av de som fanns att välja på. iofs. kollade jag inte på alla kval eller vad det heter.
Morsan gillade after dark, hon tyckte den var lätt att sjunga med i! :D
Hälsa mamma att När det e After Dark hos After Dark då händer samma grejer som hemma hos orup och då minsann e det inte så rumsrent heller för den delen:)

//R:)

Ravetrancer skrev:
Hälsa mamma att När det e After Dark hos After Dark då händer samma grejer som hemma hos orup och då minsann e det inte så rumsrent heller för den delen:)

//R:)

Vet du vad After Dark säger om nån fiser?

Love is in the air. :tungan

Solid snake skrev:
Du e sjuk på riktigt!! :Bugar

Fan va jag flabbar!! :lol
Sjuk o sjuk, joo lite kanske:)

Men eftersom jag är såpass sexskadad så var det första jag såg framför mig när jag hörde den låten:)

//R

Ravetrancer skrev:

//R
Tror oxå att ngt sånt ligger bakom :hihi

Lucky Luke skrev:
Nej, fel låt vann. :mattias
Mest schlager var det i Shirley Clamp. :musik
hade oxo Shirley som favorit, mne tyckte det var helt ok att Lena vann oxo.

Blev fan nervös i början när den sketna Tangolåten fick så mycket poäng.

Pling Forsman som skrev Shirleys låt e ju en schlagerguru och shirley är fan riktigt grym sångerska trots att hon i Sverige är helt okänd. Grymt av henne att komma 2:a efter att ha fått andra chansenbiljett till finalen:)

//R

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage