kjuze
Guest
Vanliga frågor och svar.
Tillströmningen av nya MC-åkare är stor såväl som nyfikenheten.
Många sporthojsåkare hittar hit och inte sällan ställs samma frågor om och om igen.Därför tänkte jag samla de vanligaste frågorna och svaren i denna tråd så man som ny kan läsa på om sitt nyfunna intresse utan att spamma ner hela sporthoj.com.
Jag själv är ny så mina kunskaper är mycket begränsade, men jag ska svara på det jag kan och försöka leta reda på de svaren jag inte kan.
Hur går det till?
Nedan kommer jag lista rubrikerna/frågorna/länkarna till de olika svaren.
För varje svar till en fråga kommer det finnas ett inlägg, jag kommer länka till varje inlägg/fråga från detta inlägg.
Hur kan du hjälpa till?
Om du vill skriver du svaret på en fråga i ett separat inlägg och frågan(länknamnet som du vill att jag ska använda) i titeln för inlägget.
Inläggen ska vara MC-relaterade och i så stor mån som möjligt objektiva. Förebilden är susning.nu
Om du ser en fråga som det inte finns något svar på och du vill svara på den skriver du frågan i titeln och svaret i inlägget.
Undvik att skriva strunt i denna tråd!
Frågor:
Vad är ett moppefucko?
Vad ska jag köpa för första motorcykel?
Hur får jag billigast försäkring?
Vart kan jag köpa stylingsaker till min MC?
Vart kan jag hitta MC-bakgrundsbilder?
Är det okej att skenförsäkra/försäkra motorcykeln på någon annan?
Vad är en sporthoj?
Vilket MC-larm ska jag köpa?
Vilken batteriladdare till min MC ska jag köpa?
Vad menas med att klota?
Ghostrider frågor!
Vad ska jag tänka på när jag köper motorcykel?
Vad ska jag göra inför vinterförvaringen?
Hur gör jag för att ansluta till sporthoj:s DC hub?
Hur byter jag användarnamn på sporthoj.com?
För dig som ska köpa videokamera!
Hur får jag en sporthoj.com e-post adressen?
Om något är fel/du tycker något ska läggas till i ett svar. PM:a personen som skrivit svaret så kan den personen ändra det.
Tillströmningen av nya MC-åkare är stor såväl som nyfikenheten.
Många sporthojsåkare hittar hit och inte sällan ställs samma frågor om och om igen.Därför tänkte jag samla de vanligaste frågorna och svaren i denna tråd så man som ny kan läsa på om sitt nyfunna intresse utan att spamma ner hela sporthoj.com.
Jag själv är ny så mina kunskaper är mycket begränsade, men jag ska svara på det jag kan och försöka leta reda på de svaren jag inte kan.
Hur går det till?
Nedan kommer jag lista rubrikerna/frågorna/länkarna till de olika svaren.
För varje svar till en fråga kommer det finnas ett inlägg, jag kommer länka till varje inlägg/fråga från detta inlägg.
Hur kan du hjälpa till?
Om du vill skriver du svaret på en fråga i ett separat inlägg och frågan(länknamnet som du vill att jag ska använda) i titeln för inlägget.
Inläggen ska vara MC-relaterade och i så stor mån som möjligt objektiva. Förebilden är susning.nu
Om du ser en fråga som det inte finns något svar på och du vill svara på den skriver du frågan i titeln och svaret i inlägget.
Undvik att skriva strunt i denna tråd!
Frågor:
Vad är ett moppefucko?
Vad ska jag köpa för första motorcykel?
Hur får jag billigast försäkring?
Vart kan jag köpa stylingsaker till min MC?
Vart kan jag hitta MC-bakgrundsbilder?
Är det okej att skenförsäkra/försäkra motorcykeln på någon annan?
Vad är en sporthoj?
Vilket MC-larm ska jag köpa?
Vilken batteriladdare till min MC ska jag köpa?
Vad menas med att klota?
Ghostrider frågor!
Vad ska jag tänka på när jag köper motorcykel?
Vad ska jag göra inför vinterförvaringen?
Hur gör jag för att ansluta till sporthoj:s DC hub?
Hur byter jag användarnamn på sporthoj.com?
För dig som ska köpa videokamera!
Hur får jag en sporthoj.com e-post adressen?
Om något är fel/du tycker något ska läggas till i ett svar. PM:a personen som skrivit svaret så kan den personen ändra det.
Last edited: