Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
imaster skrev:2455446Rent principiellt måste jag tycka att det är fel men jag undrar om inte killen bad om det...
GrimReaper skrev:2455459Krossat näsben och utslagna tänder. Lite väl grovt tycker jag. Men annars säger jag som en polis sa till en snattare (som fått sig en smäll) en gång: -Varför gnäller du för det var ju du som bröt mot lagen.
GrimReaper skrev:2455459Krossat näsben och utslagna tänder. Lite väl grovt tycker jag. Men annars säger jag som en polis sa till en snattare (som fått sig en smäll) en gång: -Varför gnäller du för det var ju du som bröt mot lagen.
Lord Adrian skrev:2455470Även om jag vet att det fel att ta lagen i egna händer kan jag inte låta bli att flina skadeglatt.![]()
morlock skrev:2455422Tyckte tydligen en bilist...
http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=583928
morlock skrev:2455491Varje måndagmorgon åker jag förbi en busskur som har fått alla rutor krossade så det ligger splitter överallt och affischeringen hänger. Varje onsdagmorgon åker jag förbi samma busskor och då är Ryds Glas där och sätter dit nya rutor.
De som gör detta på helgerna ska ha en rejäl omgång, men de kan få behålla tänderna i varje fall...
Eller nej, de ska fanimej arkebuseras. Billigast så.![]()
Antagligen är det Ryds Glas som betalar en slant till smågrabbarna som gör det...StormBringer skrev:2456393Men Ryds Glas klagar ju troligtvis inte, dom tjänar troligen multum på att laga busskurer... Komunpolitikerna borde ju nästan premiera sådana handlingar av befolkningen, det säkrar ju massvis med arbetstillfällen![]()
Va? var det inte val nu? Får politikerna vända på negativa saker så dom kan dra fördelar av det så får väl andra också...![]()
Blanco skrev:2456731Antagligen är det Ryds Glas som betalar en slant till smågrabbarna som gör det...
När jag var i yngre tonåren så var det ett par polare som fick i uppdrag att klottra på fastigheter som en saneringsfirma hade kontrakt på....
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |