Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag tror rätt stor del av LO röstade SD sist jag såg någon statistik?View attachment 533759
![]()
Kritik från C-nära organisationer efter partiets mötesdiss
Varken Företagarna, LRF eller Almega är inbjudna till Centerpartiets möte på fredag. Partiledningen vill inte att sammankomsten ska ses som ett ”centermöte” – men de C-nära organisationerna är kritiska. – Det är anmärkningsvärt att man inte bjudit in oss, säger Företagarnas Magnus Demervall.www.svt.se
Är det för Företagarna, LRF och Almega mest röstar Tidö idag ?
Jo, och facket är väldigt arga på dem..Jag tror rätt stor del av LO röstade SD sist jag såg någon statistik?
Ja varför vill inte fabriksarbetare att deras barn ska bli gruppvåldtagna eller betala 43% kommunalskatt för att mötas av att simhallen är stängd, fattar inteJo, och facket är väldigt arga på dem..

Någon har just frågat:View attachment 533774
(mp) (mp) (c) (s) (v)
Nej det fotot var lite tidigare och har raderats för de såg inte så glada ut har jag läst !Någon har just frågat:
-"Är ni överens nu?"
Det där blir en Perfekt Regering!

Jävla bra Analys där!..Fattar inte det heller!Ja varför vill inte fabriksarbetare att deras barn ska bli gruppvåldtagna eller betala 43% kommunalskatt för att mötas av att simhallen är stängd, fattar inte
Smartis från Skåne...Danmark finns ju alltid om man inte trivs!Lite om S historia och ambitionen att fullständigt kontrollera människors liv, bokstavligen från vaggan till graven. Tar delvis tillbaka det där. De petar gärna på fostren också..och likplundrar iom sin vädjan om att folk ska testamentera sin kvarlåtensksp till ”parti’t”.

Jo så är det nog...Eller så är har man Psykiska problem från Skåne !Det blir väl så när morsan dricker under graviditeten och farsan simultant är morbror...

Blev du av med din enda, dessutom virtuella, vän eller vad är problemet med herr thinner-hjärnskada denna vackra morgon?![]()
Vi får väl hoppas på det ! GubbstruttJag gissar att (s) stora aversion mot (v) kan grunda sig i att om (v) sitter i regeringen så fruktar (med alla rätt s) att många "vänstersossar" ute på gatan skulle rösta på (v), varpå (s) blir ännu mindre än valresultatet.

|
|
Wunderlich-skydd för BMW F 450 GS
Wunderlich lanserar tre sky... |
|
Finslipning av Ducati-crossarna till 2027
Pressrelease, Borgo Panigal... |
|
|
Nytt i MotoGP till 2027
MotoGP inför nytt helgforma... |
|