Valrörelsen 2026

Vilket parti har jag mest gemensamt med och kommer sannolikt rösta på?

• Socialdemokraterna

• Vänsterpartiet

• Miljöpartiet

• Centerpartiet

• Folkpartiet

• Kristdemokraterna

• Moderaterna

• Sverigedemokraterna

• Medborgerlig samling

• Partiet nyans

Results are only viewable after voting.
I brevlådan låg dom så här, den ena reklamen över den andra, slumpens lagar.
Ett Rent Sammanträffande :)
1788622584708.png

Ja det har ju hänt att även valsedlar har blivit slängda av nån god människa
Ett bra skäl för bara en valsedel i Varje val
Exempel 1
Riksdagsval
Parti jag röstar på Nr____Nummer obligatoriskt, sedlar utan nummer räknas som Blank
Person jag lägger min Personröst på (frivilligt) Nr____Du behöver inte rösta på Person
Exempel 2
Regionfullmäktigeval
Parti jag röstar på Nr____Nummer obligatoriskt, sedlar utan nummer räknas som Blank
Person jag lägger min Personröst på (frivilligt) Nr____Du behöver inte rösta på Person
Exempel 3
Kommunalfullmäktigeval

Valsedlar får man ju hemskickade i brevlådan, då tar man med sig dom för det parti man tänker rösta på, sedan i den stora ställningen där folk står och fluktar på vad man tänker rösta på så tar man Afs och Vänsterpartiets sedlar, kanske KD och Syndikalisternas så får dom fortsätta att gissa

Valsedlar får man ju hemskickade i brevlådan, då tar man med sig dom för det parti man tänker rösta på, sedan i den stora ställningen där folk står och fluktar på vad man tänker rösta på så tar man Afs och Vänsterpartiets sedlar, kanske KD och Syndikalisternas så får dom fortsätta att gissa
Eller indignerat ropa högt:
-"Var är valsedlarna för Satanistiskt initiativ!" 😡

Ja det har ju hänt att även valsedlar har blivit slängda av nån god människa
Det fanns ju till och med på film från ett tidigare val när de sade att de slängde röstkort/SD.
Har själv röstat på dem konsekvent sedan 2002 och har flera gånger sett att deras röstkort saknas så jag kan med 100% säkerhet bekräfta att vi inte har fria och öppna val utan påverkan i Sverige.
Men jag gläds åt att sd fattat vart det lutar och växlar upp, opposition - here we come.

1000106922.jpg

Det fanns ju till och med på film från ett tidigare val när de sade att de slängde röstkort/SD.
Har själv röstat på dem konsekvent sedan 2002 och har flera gånger sett att deras röstkort saknas så jag kan med 100% säkerhet bekräfta att vi inte har fria och öppna val utan påverkan i Sverige.
Men jag gläds åt att sd fattat vart det lutar och växlar upp, opposition - here we come.

View attachment 532527
Bussigt att hjälpa Sossarna men just detta har jag inte hört. :va
Inte skulle väl ett politiskt parti komma med osanning? :hihi
Men till höger om denna finns ett budskap om att de vill att 🇸🇪ska bli 🇸🇪 igen.
Jättebra, jag hatar det amerikanska blandspråket och vill tillbaka till när vi jäste, inte fermenterar, lägger in och inte picklar för språket är shittet som håller oss samman! :tungan

Jo men precis, såvida man inte står på ett ben och hoppar jämfota så är inte valen speciellt anonyma

View attachment 532527
Man borde nog ha en S-tshirt när man röstar. Rutig flanellskjorta funkade inte när Boman besökte industrier i länet och funkar nog ännu sämre som kamouflage nu.

En pin, kanske?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...