Valmers gråter krokodiltårar

sandstream skrev:
Vad har vi sagt om depån och alkohol :fatta! ;)

ajaj... som über-langare av fulöl riskerar man väl uteslutning samt fängelse...

dess bättre så har jag konverterat till langare av små roliga blå piller oxå... så man kanske kan muta någon anabolapumpad vakt med sådana.... så man kan fortsätta att dra ner RR-folket i träsket....

sandstream skrev:
Vad har vi sagt om depån och alkohol :fatta! ;)
Läs igen din drummel LRS står det, på läktaren måste man väl ändå få ta sig en bira, eller är det risk att förarna på banan blir distraherade och torra i strupen till den milda grad att dom slänger sig i bollhavet bara för att få en klunk.

:lol

Webspy skrev:
ajaj... som über-langare av fulöl riskerar man väl uteslutning samt fängelse...

dess bättre så har jag konverterat till langare av små roliga blå piller oxå... så man kanske kan muta någon anabolapumpad vakt med sådana.... så man kan fortsätta att dra ner RR-folket i träsket....
Kan man boka ett flak svart av dig till V30?

GSXR1100R skrev:
Läs igen din drummel LRS står det, på läktaren måste man väl ändå få ta sig en bira, eller är det risk att förarna på banan blir distraherade och torra i strupen till den milda grad att dom slänger sig i bollhavet bara för att få en klunk.

Senaste bikeweek kan man väl säga att folk verkade göra sitt yttersta för att få "Leca" av sig lite....

GSXR1100R skrev:
Kan man boka ett flak svart av dig till V30?

bara ett flak ??

edit: TOM o MW köper säkert resten iaf... . :hihi

edit II: så har vi lyckats sabba ytterligare en tråd. Från sjukt negativ till fest o fylla... allt på bara några inlägg.

Last edited:
GSXR1100R skrev:

Ja, de flesta RR-förare verkar ju vara småalkisar så det är nog bäst att du och läktargänget dricker Ramlösa eller nåt sånt ;)

sandstream skrev:
Ja, de flesta RR-förare verkar ju vara småalkisar så det är nog bäst att du och läktargänget dricker Ramlösa eller nåt sånt ;)
Ramlösa är motorer som ligger på marken :va

valmers skrev:
Får bli hänglås på kylen då. :mad:

Tänkte även försöka ta mig ut och dryga mig mot Stavgren och Hagster när det ska onsdagstränas. Vad tror du om att hänga med och se till att hålla igång hetsen ordentligt? Det är ju bara att köra österut istället nordväst efter arbetsdagens slut.

Webspy skrev:
bara ett flak ??

edit: TOM o MW köper säkert resten iaf... . :hihi

edit II: så har vi lyckats sabba ytterligare en tråd. Från sjukt negativ till fest o fylla... allt på bara några inlägg.
Åkej ta två flak till mig då, det brukar ju gå åt, jag hörde att det skall placeras ut stödbira i alla flaggtorn detta år så att förarna kan softa lite när dom ligger i der lecazee och solar sig.

Därav den höjda licensavg. det känns skönt att veta att ingen behöver vara törstig under ett race.

:hihi

Chrille skrev:
Tänkte även försöka ta mig ut och dryga mig mot Stavgren och Hagster när det ska onsdagstränas. Vad tror du om att hänga med och se till att hålla igång hetsen ordentligt? Det är ju bara att köra österut istället nordväst efter arbetsdagens slut.
Visst, men Tintin (aka Hagster) har ju backat ur. R1:an ska bli posörhoj igen.

valmers skrev:
Visst, men Tintin (aka Hagster) har ju backat ur. R1:an ska bli posörhoj igen.

En sån kyckling. Leif kommer ju få ett helvete med hela Karlstadklacken på sin sida. Iofs borde ju Gubbstuff närvara på onsdagarna också.

Chrille skrev:
En sån kyckling. Leif kommer ju få ett helvete med hela Karlstadklacken på sin sida. Iofs borde ju Gubbstuff närvara på onsdagarna också.
Grusmuff kommer som vanligt att tillbringa mest tid med att räta ut fotpinnar och byta toppar.

Han brukar klaga att han aldrig kommer med på bild/film, men det är ju inte så konstigt med tanke på att han spenderar 99% av tiden i tältet.

GSXR1100R skrev:
Grusmuff kommer som vanligt att tillbringa mest tid med att räta ut fotpinnar och byta toppar.

Han brukar klaga att han aldrig kommer med på bild/film, men det är ju inte så konstigt med tanke på att han spenderar 99% av tiden i tältet.

Grus i muffen trodde jag längdhoppningstjejer hade problems med. ...

Jag ska ta med kamera i vår och fota lite "åt andra hållet" så att han också får vara med litet.

GSXR1100R skrev:

*knaster...spraaak* Hallau hallau....dou sam kraescher daer oute hele tiden, var vaenlig sloute med de. De slieter pau aesfaelten. Taekk.

Goodstuff skrev:
Kommer Chrille till Åsen lite oftare så försöker man självklart komma också.

I år är allt mycket lättare än tidigare. I höstas började jag jobba i Karlstad samtidigt som ni slutade träna ungefär. Nu har jag 7 mil från kontoret och jag kan ju tänka mig sämre sätt att tillbringa onsdagskvällarna än i depån på Åsen.

*/ ?>
Back