Valmers gråter krokodiltårar

oFFkeFF skrev:
Men vartfanken slog du dig nånstans? ;)

Det är ju både och naturligtvis. Jag skulle jäääävligt gärna vilja tävla igen men inte så gärna. Vi får se om ett par år...kanske..

GSXR1100R skrev:
...

Han brukar klaga att han aldrig kommer med på bild/film, men det är ju inte så konstigt med tanke på att han spenderar 99% av tiden i tältet.

Du menar ungefär som Apstruts när vi andra satte på regndäck? :hihi

Om jag nu är 99% av tiden i tältet borde det vara ännu enklare att få mig på bild. Jag står ju still.

Chrille skrev:
Du menar ungefär som Apstruts när vi andra satte på regndäck? :hihi

Jag är överlag ingen fikanisse, men är det något som kan misstänkas vara fukt på banan så ska man sitta i Pit Stop Café och mumsa bulle och dricka java. :gnissla

Du mumsar inte alls "bulle och dricker java" på Pit Stop Café för du är aldrig där.

Goodstuff skrev:
Du mumsar inte alls "bulle och dricker java" på Pit Stop Café för du är aldrig där.
Word. Han är på sin höjd förkyld, eller på 30-årsfest. Varje tävlingshelg.

abstruse skrev:
Åh nä, har varit pank sedan 040101, dessvärre.
Din gamle hypokondriker; det enda du hade behövt att göra för att befinna dig på ERF på Anderstorp, för att ta ett exempel, var att kliva in i Executive Management Car. Kostnadsfritt, och Micke bjöd på kakor och vatten.

Ja se på Valmers. Han viker inte en tum TROTS Atorps kända benägenhet för regn. Visst hade han med sig paraply, fön, vax och brunutansol, för att kunna reparera innan hemfärd, men han var där minsann!....

Fan apstruts, börjar kanske bli dax att skicka CV'n utanför Herrljunga. Är det så in i h-e illa där nere. Du kanske också ska bli värmlänning?

Chrille skrev:
Fan apstruts, börjar kanske bli dax att skicka CV'n utanför Herrljunga. Är det så in i h-e illa där nere. Du kanske också ska bli värmlänning?

Tro mig, i nuläget flyttar jag till Korpilombolo om det innebär jobb... :näsblod

abstruse skrev:
Tro mig, i nuläget flyttar jag till Korpilombolo om det innebär jobb... :näsblod

Då ser du aldrig Gubbstrutt igen. Kommer du ihåg hur svårt det var att köpa biljett från Hejjjunga till Öjebjo??? Hur fan ska han fixa Öjebjo till Kojpilombolo? Så många R och stavelser som bara väntar på att bli fel.

Chrille skrev:
Då ser du aldrig Gubbstrutt igen. Kommer du ihåg hur svårt det var att köpa biljett från Hejjjunga till Öjebjo??? Hur fan ska han fixa Öjebjo till Kojpilombolo? Så många R och stavelser som bara väntar på att bli fel.

Haha, just ja, han beställde via någon röstsvarstjänst va? Inte lätt när man inte pratar ur skägget... :D

Skämt åsido, söker i stort sett alla sälj- och IT-jobb inom tio mil. Blir mycket Borås och Göteborg, men, close but no cigarr än så länge. Har varit tvåa, trea närmare ett tiotal gånger sedan i november. :brinnerup

*/ ?>
Back