Vallåsen 16-17 Januari, med boende

vid bra väder dyker jag med upp , tar mig dit på egenhand då jag endast ska upp över dagen

Gruztager hämtar mig 0730, hämtar upp mer folk i Lomma för att hänga på låset skulle jag tippa på....

Jag fick ett sneskär precis innan hoppet, så drämde huvudet i isen... tror jocke fick med det på film... känns inte hundra i skallen idag iallafall, så hjälm ska införskaffas hahha

din stackare.. jag har det på film och det ser nästan värre ut än när jag såg det i backen... hjärnskakning och 3dgr sjukning.. bara för du skulle spara dem 40 spännen :D krya på dig kompis.. skickar filmen sen..

Söndagen började med halv storm och mkt snö men slutade med vindstilla och lite snö, 3 minus och grym kvällsåkning.. (17-18) :)
:yoparty

din stackare.. jag har det på film och det ser nästan värre ut än när jag såg det i backen... hjärnskakning och 3dgr sjukning.. bara för du skulle spara dem 40 spännen :D krya på dig kompis.. skickar filmen sen..

Söndagen började med halv storm och mkt snö men slutade med vindstilla och lite snö, 3 minus och grym kvällsåkning.. (17-18) :)
:yoparty

Dammit!!! Man skulle ha stannat kvar till söndagen också för det var ju hur härligt som helst å åga bräda...

hahha så det kom med :tummenupp ja tji fick jag för jag inte orkade hyra en hjälm hahha men nu har jag 3 dagar på mig att leta upp en å¨nätet o inhandla :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back