Vallåsen 16-17 Januari, med boende

vid bra väder dyker jag med upp , tar mig dit på egenhand då jag endast ska upp över dagen

Gruztager hämtar mig 0730, hämtar upp mer folk i Lomma för att hänga på låset skulle jag tippa på....

Jag fick ett sneskär precis innan hoppet, så drämde huvudet i isen... tror jocke fick med det på film... känns inte hundra i skallen idag iallafall, så hjälm ska införskaffas hahha

din stackare.. jag har det på film och det ser nästan värre ut än när jag såg det i backen... hjärnskakning och 3dgr sjukning.. bara för du skulle spara dem 40 spännen :D krya på dig kompis.. skickar filmen sen..

Söndagen började med halv storm och mkt snö men slutade med vindstilla och lite snö, 3 minus och grym kvällsåkning.. (17-18) :)
:yoparty

din stackare.. jag har det på film och det ser nästan värre ut än när jag såg det i backen... hjärnskakning och 3dgr sjukning.. bara för du skulle spara dem 40 spännen :D krya på dig kompis.. skickar filmen sen..

Söndagen började med halv storm och mkt snö men slutade med vindstilla och lite snö, 3 minus och grym kvällsåkning.. (17-18) :)
:yoparty

Dammit!!! Man skulle ha stannat kvar till söndagen också för det var ju hur härligt som helst å åga bräda...

hahha så det kom med :tummenupp ja tji fick jag för jag inte orkade hyra en hjälm hahha men nu har jag 3 dagar på mig att leta upp en å¨nätet o inhandla :tummenupp

*/ ?>
Back