valborg

Åk till Askersund å gasa lite! :yoparty
Behövs lite mer sporthojjar, va i princip bara glidare förra året... trååkigt jue.

Jag å EvilM kan stå å heja på er nånstans :banana ..om jag/vi inte har fullt upp å köra flyttlass t Örebro.. :)

Zandrah skrev:
Åk till Askersund å gasa lite! :yoparty
Behövs lite mer sporthojjar, va i princip bara glidare förra året... trååkigt jue.

Jag å EvilM kan stå å heja på er nånstans :banana ..om jag/vi inte har fullt upp å köra flyttlass t Örebro.. :)
aha är det flytt på g :)

2fast4hjo skrev:
Askersund, där e man en del. Vägen från Askersund till Laxå är så satans grym... :yoparty

Jaha! Jo den stan e väl rätt trevlig på sommaren faktiskt.. (men förövrigt e den inte mycket att hänga i granen!)

Jo den där krokiga vägen från Asd-Laxå åker man emellanåt (bil asså), har lite släkt åt Laxåhållet nämligen...
Värsta minnet jag har från den vägen va när jag va mindre. Lillbrollan blev alltid åksjuk och :zpy ner hela baksätet en gång när vi skulle till min farmor.. DET va äckligt! :3freak

Men många säger (bl.a pojkvännen min) att 205'an Asd-Laxå e en riktigt rolig hojåkarsträcka!

kom å tänka på en himmelsk drog.. (kentlåten asså ni vet..hehe)

crashtestdummy skrev:
det är en himelsk väg.. har du sett någon fara till himlen där ?
:confused:

Ja, på första parket. :( :( :död
Det är en jättefin väg. Tyvärr ger den den flesta av oss alltför dåliga vibbar för att den ska vara njutbar.

2fast4hjo skrev:
Askersund, där e man en del. Vägen från Askersund till Laxå är så satans grym... :yoparty

Om ni brukar vara där ofta är det kanske er man sett några gånger, gula duccar dräller det inte direkt av i Närke...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman