valborg

2fast4hjo skrev:
Det var nog David81 du har sett tillsammans med oss då :tummenupp

Börjar inte kortegen från torget runt 1900 :va

:hej här är nga av oss i gänget.
inte en aning.. tycker att det är otrligt tragiskt att köra i den.. inte bra för hojarana.. det som är bra med valborg är att man träffar mycket folk :)

blom skrev:
inte en aning.. tycker att det är otrligt tragiskt att köra i den.. inte bra för hojarana.. det som är bra med valborg är att man träffar mycket folk :)
då åker jag dit och glor på cyklar och när det börjar dra ihopsig till kortege, så piper Crashtestdockan hem till de kalla älskarinnorna som vänta på mig :fyllisar .

crashtestdummy skrev:
då åker jag dit och glor på cyklar och när det börjar dra ihopsig till kortege, så piper Crashtestdockan hem till de kalla älskarinnorna som vänta på mig :fyllisar .
låter ju faktiskt som en utmärkt ide :D :tummenupp

haha, nu har farsan fått igång sin gamla bmw r90-6 från '74:a å ska åka i kortegen i askersund på valborg :D

Ville bara varna er lite, va ett tag sen han va ute å riffade! :fakta :crash :)

Jag kommer antagligen att utgå från Kumla till Askersund.

vet inte om jag ska skita i kortegen och bara dricka sprit.. noice kanske kommer hem med turken, turken kanske skulle få låna noice farsas hoj vore ju iofs trevligt att få ta en tur med dom.

Ash skrev:
Blom om ni ska åka på valborg så kan jag tänka mig att åka med :banana
lever du :va

ja om det är väder så blir det väl en tur sen en jäkla massa bärs.. skulle först åkt till gefle men fick inte med mig någon så nu blir det på hemma plan istl :)

blom skrev:
lever du :va

ja om det är väder så blir det väl en tur sen en jäkla massa bärs.. skulle först åkt till gefle men fick inte med mig någon så nu blir det på hemma plan istl :)

Klart jag lever, har bara varit lite frånvarande, men nu har jag hittat tillbaka
:D

Ja men säg till om det blir åka av..

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025