Valborg!

FAN! Fullt ös med streetrace ute på gatorna och jag sitter här o jobbar i 6h till FAN... gick ut på en kort rast och njöt av vrålet från en gasglad jänkare.. :4skrika

RMT_Racing skrev:
2126857 FAN! Fullt ös med streetrace ute på gatorna och jag sitter här o jobbar i 6h till FAN... gick ut på en kort rast och njöt av vrålet från en gasglad jänkare.. :4skrika

Mmmm... Jag skulle ha åkt ner och kollat på rejsen ikväll/natt. Men det blev inget. :mad:
Hoppas att alla som e ute och kollar njuter riktigt mycket av vrålen från dom manliga V8:orna och röken/lukten av bränt gummi. När Birka kör igång e våren här!!! :yoparty

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
2126907 Mmmm... Jag skulle ha åkt ner och kollat på rejsen ikväll/natt. Men det blev inget. :mad:
Hoppas att alla som e ute och kollar njuter riktigt mycket av vrålen från dom manliga V8:orna och röken/lukten av bränt gummi. När Birka kör igång e våren här!!! :yoparty

// Lena

Sitter och grämer mig.. varför jobbar jag idag?? Inte nog med detta så är en av arb.kamraterna ute med sin lilla 700 hästars Dodge..

RMT_Racing skrev:
2126934 Sitter och grämer mig.. varför jobbar jag idag?? Inte nog med detta så är en av arb.kamraterna ute med sin lilla 700 hästars Dodge..

Hmmmm... Å varför bor jag så långt bort från Stockholm! När allt skojj händer... :mad:
Men nästa helg när det e rejs ska jag fan ner dit! Så det så...

Mmmm... Kan tänka mig vilket underbart skönt ljud det e i den bilen. :tummenupp
Vet du om det var många anmälda till Birka idag?

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
2126981 Hmmmm... Å varför bor jag så långt bort från Stockholm! När allt skojj händer... :mad:
Men nästa helg när det e rejs ska jag fan ner dit! Så det så...

Mmmm... Kan tänka mig vilket underbart skönt ljud det e i den bilen. :tummenupp
Vet du om det var många anmälda till Birka idag?

// Lena

Ingen aning faktiskt.. men hör mycket från mitt folk som är ute o jobbar på fältet..

RMT_Racing skrev:
2127010 Ingen aning faktiskt.. men hör mycket från mitt folk som är ute o jobbar på fältet..

Lär väl vara en del bilar iaf... Och en jäkla massa folk som kör som galningar för att hinna me teamen till nästa rejssträcka. :mad: :3freak

Haha... När vi var ner på en av deltävlingarna förra året så hamnade vi mitt i havet av bilar som stannat mitt i vägen. Vid Akalla. Folk stanna sina bilar och sprang som tokar ut för att hinna se en repa. Och fast mitt bland alla bilar satt polisen. :D

// Lena

Fan vad värdelöst det var igår. Brandkåren beslutade att det blåste för mycket för att dom skulle kunna tända brasan! Dom kanske skulle tänkt på att inte ställa den 8m från ishallen INNAN då! Jävla idioter!
En veckan tidigare så hade dom ställt brasan direkt under en elledning, sedan när det sades att dom inte fick ha den där "döööh, tänkte inte på det!"
Gah! Blir galen! Jaja, jag jobbar ju idag ändå så jag var ju inte direkt ute och partajjade men... Rätt värdelöst är det ju.

Hinkas skrev:
2127353 Fan vad värdelöst det var igår. Brandkåren beslutade att det blåste för mycket för att dom skulle kunna tända brasan! Dom kanske skulle tänkt på att inte ställa den 8m från ishallen INNAN då! Jävla idioter!
En veckan tidigare så hade dom ställt brasan direkt under en elledning, sedan när det sades att dom inte fick ha den där "döööh, tänkte inte på det!"
Gah! Blir galen! Jaja, jag jobbar ju idag ändå så jag var ju inte direkt ute och partajjade men... Rätt värdelöst är det ju.

låter som något riktigt snille har fixat o donat med den där brasan.

floodi skrev:
2127599 låter som något riktigt snille har fixat o donat med den där brasan.

Minst sagt... Total katastrof... Hoppas dom demonstrerar mot det idag :lol . Alla som jag pratade med igår kväll var IAF bra sur på dom.

Hinkas skrev:
2127608 Minst sagt... Total katastrof... Hoppas dom demonstrerar mot det idag :lol . Alla som jag pratade med igår kväll var IAF bra sur på dom.

Här var det för blött så den tog aldrig fyr.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg