Mr Bassman
Ny medlem
En trevlig valborgsmässo afton tillönskas alla SH:are!!!
Ha det gott...

Ha det gott...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mr Baseman skrev:2126323En trevlig valborgsmässo afton tillönskas alla SH:are!!!
Ha det gott...
![]()

RMT_Racing skrev:2126857FAN! Fullt ös med streetrace ute på gatorna och jag sitter här o jobbar i 6h till FAN... gick ut på en kort rast och njöt av vrålet från en gasglad jänkare..![]()
Lilla_Tingeling skrev:2126907Mmmm... Jag skulle ha åkt ner och kollat på rejsen ikväll/natt. Men det blev inget.![]()
Hoppas att alla som e ute och kollar njuter riktigt mycket av vrålen från dom manliga V8rna och röken/lukten av bränt gummi. När Birka kör igång e våren här!!!
![]()
// Lena
RMT_Racing skrev:2126934Sitter och grämer mig.. varför jobbar jag idag?? Inte nog med detta så är en av arb.kamraterna ute med sin lilla 700 hästars Dodge..
Lilla_Tingeling skrev:2126981Hmmmm... Å varför bor jag så långt bort från Stockholm! När allt skojj händer...![]()
Men nästa helg när det e rejs ska jag fan ner dit! Så det så...
Mmmm... Kan tänka mig vilket underbart skönt ljud det e i den bilen.![]()
Vet du om det var många anmälda till Birka idag?
// Lena
RMT_Racing skrev:2127010Ingen aning faktiskt.. men hör mycket från mitt folk som är ute o jobbar på fältet..
Hinkas skrev:2127353Fan vad värdelöst det var igår. Brandkåren beslutade att det blåste för mycket för att dom skulle kunna tända brasan! Dom kanske skulle tänkt på att inte ställa den 8m från ishallen INNAN då! Jävla idioter!
En veckan tidigare så hade dom ställt brasan direkt under en elledning, sedan när det sades att dom inte fick ha den där "döööh, tänkte inte på det!"
Gah! Blir galen! Jaja, jag jobbar ju idag ändå så jag var ju inte direkt ute och partajjade men... Rätt värdelöst är det ju.
floodi skrev:2127599låter som något riktigt snille har fixat o donat med den där brasan.
. Alla som jag pratade med igår kväll var IAF bra sur på dom.Hinkas skrev:2127608Minst sagt... Total katastrof... Hoppas dom demonstrerar mot det idag. Alla som jag pratade med igår kväll var IAF bra sur på dom.
imorrse så kvällen var nog lyckad

Japp såérehållundan skrev:2126908En av årets många amatöraftnar.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |