Val av hoj

En fråga till bara: på aprilia rs:en, sitter det väl en separat "olje-tank" så att man slipper blanda olja i soppan varje gång man ska köra?

Hehe, ny på tvåtakt för gata :) hur många tankar räcker den oljan man kör till den separata olje-tanken till ungefär?

Qvarnan maxxa drygt 160 :yoparty

Kände bara att ni behövde veta ;)
Hehe tmen gjorde 130 i 5an och 160 i 6an med dreven när jag köpte den, Vist går det med enduro lådor och högdrevat, men va ändå roligare ner drevat :D

Saknar lynnigheten i den hojen :( Inte alls som dom tråkiga 250na, vist finns säkert mer kraft i dom men den kommer så mjukt att du kan hantera den.. hur kul är det lixom?:(

För att svara på Ts fråga. Det skiljer ganska lite mellan alla sporthojs 125or, det du ska tänka på är om du ska köpa en pisstradig 4 taktare och hålla dig inom lagens råmärken eller köpa en 2 taktare å ha skoj som fan men vara olaglig o ganska garanterat lägga många tusen mer i reservdelar. Om du köper 4 takt kan jag för mitt liv inte förstå varför du köper en "sporthoj" supermotarderna går nästan lika snabbt, är bekvämare/praktiskare och du ser inte lika puckad ut när det tar 3 år att komma iväg från fiket som om du suttit på nått som ser ut att gå i 250 knyck

Back