Val av hoj

En fråga till bara: på aprilia rs:en, sitter det väl en separat "olje-tank" så att man slipper blanda olja i soppan varje gång man ska köra?

Hehe, ny på tvåtakt för gata :) hur många tankar räcker den oljan man kör till den separata olje-tanken till ungefär?

Qvarnan maxxa drygt 160 :yoparty

Kände bara att ni behövde veta ;)
Hehe tmen gjorde 130 i 5an och 160 i 6an med dreven när jag köpte den, Vist går det med enduro lådor och högdrevat, men va ändå roligare ner drevat :D

Saknar lynnigheten i den hojen :( Inte alls som dom tråkiga 250na, vist finns säkert mer kraft i dom men den kommer så mjukt att du kan hantera den.. hur kul är det lixom?:(

För att svara på Ts fråga. Det skiljer ganska lite mellan alla sporthojs 125or, det du ska tänka på är om du ska köpa en pisstradig 4 taktare och hålla dig inom lagens råmärken eller köpa en 2 taktare å ha skoj som fan men vara olaglig o ganska garanterat lägga många tusen mer i reservdelar. Om du köper 4 takt kan jag för mitt liv inte förstå varför du köper en "sporthoj" supermotarderna går nästan lika snabbt, är bekvämare/praktiskare och du ser inte lika puckad ut när det tar 3 år att komma iväg från fiket som om du suttit på nått som ser ut att gå i 250 knyck

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back