Tjena.
Nu har jag varit sugen på motorcykel alldeles för länge, och till våren ska det ordnas.
Jag är bara 21 år, och får därför nöja mig med kort för A2 (max 35kW).
Tips på hoj?
Eftersom den ska registreras som A2 får inte orginaleffekten vara mer än 70kW (ca 94hk). Körvanan finns från annat på två hjul, haken är att jag har dålig koll på landsvägsregistrerade hojar.
Vilka modeller, så nära 70kW som möjligt, är att föredra? Äldre som nytt.
Hur stryps det oftast för att få ner effekten vid omreg.?
Finns det krav på vissa sorters strypningar, eller stirrar man blankt på siffrorna?
Min tanke är givetvis om jag kan strypa den hemma, registrera om och sedan ta bort strypningen.
Självklart är detta inget mer än teoretiska funderingar, näe, precis så.
Tack.
Nu har jag varit sugen på motorcykel alldeles för länge, och till våren ska det ordnas.
Jag är bara 21 år, och får därför nöja mig med kort för A2 (max 35kW).
Tips på hoj?
Eftersom den ska registreras som A2 får inte orginaleffekten vara mer än 70kW (ca 94hk). Körvanan finns från annat på två hjul, haken är att jag har dålig koll på landsvägsregistrerade hojar.
Vilka modeller, så nära 70kW som möjligt, är att föredra? Äldre som nytt.
Hur stryps det oftast för att få ner effekten vid omreg.?
Finns det krav på vissa sorters strypningar, eller stirrar man blankt på siffrorna?
Min tanke är givetvis om jag kan strypa den hemma, registrera om och sedan ta bort strypningen.
Självklart är detta inget mer än teoretiska funderingar, näe, precis så.
Tack.