Val av cyckel!!!

Bifffen

Våga Vägra
Gick med
18 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha FZ1-N
Vet att det inte handlar om sporthojar men måste bara fråga???
Har tröttnat totalt på dem o köper en ny mean streak snart.
Nu till frågan, om ni blev tvingad att äga o köra en custumcyckel vilken skulle det bli isåfall??????? eller är det helt otänkbart för er??????
Enligt mig är mean-streaken grymt snygg o skön o köra alldeles lämplig om man säger så.
 
Bifffen skrev:
2459694 Vet att det inte handlar om sporthojar men måste bara fråga???
Har tröttnat totalt på dem o köper en ny mean streak snart.
Nu till frågan, om ni blev tvingad att äga o köra en custumcyckel vilken skulle det bli isåfall??????? eller är det helt otänkbart för er??????
Enligt mig är mean-streaken grymt snygg o skön o köra alldeles lämplig om man säger så.


Boss Hoss :yoparty

Chevrolet 350 motor på 355 hk, automat (turbin 2-stegs),
 
Last edited:
Yamaha Warrior. Går att få riktigt fet, as kösståms go, med lite meckande. :)
 
Last edited:
Harley Davidsson, någon softtailmodell, absolut inte motor med svart "krymplack" på, alltså inte en nighttrain...

Fast sen skulle den ju byggas om, och customiseras...

Fast en japan skulle funka också.
Alla med kardandrift går fetbort.
Alla med felaktig vinkel mellan cylindrarna går fetbort.
Alla kalleanka-customs går bort
 
Triumph Rocket , cubic is king i customvärlden.
 
WebGringo skrev:
2460406 Triumph Rocket , cubic is king i customvärlden.

haha, jag såg en bild på en lirare som kom med en rocket 3:a på bakslangen!!!!! Tror att det var i MC-folket tom. Undrar om det är att stunta?:va vi får fråga yoshi gixxer
 
Efter min lilla provtur på en 1200 Sportster i somras skulle jag aldrig ens tänka tanken på en HD. Vilket.. Skit. :näsblod
 
Plåtniklas skrev:
2460516 Efter min lilla provtur på en 1200 Sportster i somras skulle jag aldrig ens tänka tanken på en HD. Vilket.. Skit. :näsblod

Instämmer! HD = :arsele

Men det lustiga är att alla de customs som kan vara intressanta är dom som är lite "sportiga" så varför kämpa emot......
Köp nått ball utan kåpor! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top