Vet att det inte handlar om sporthojar men måste bara fråga???
Har tröttnat totalt på dem o köper en ny mean streak snart.
Nu till frågan, om ni blev tvingad att äga o köra en custumcyckel vilken skulle det bli isåfall??????? eller är det helt otänkbart för er??????
Enligt mig är mean-streaken grymt snygg o skön o köra alldeles lämplig om man säger så.
Har tröttnat totalt på dem o köper en ny mean streak snart.
Nu till frågan, om ni blev tvingad att äga o köra en custumcyckel vilken skulle det bli isåfall??????? eller är det helt otänkbart för er??????
Enligt mig är mean-streaken grymt snygg o skön o köra alldeles lämplig om man säger så.



