vaken

Black R6

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
Yamaha R6 1999
Är det någon vaken rolig person här ???? skriv då till mej som har semester o kan ju inte sova:rolleyes:

precis samma här...

Ska börja ett nytt jobb 4aug och är inne på min andra vecka av fritidsforskning/semester och har redan lyckats vänt på dygnet...

Klart man vänder på dygnet när man är ledig!:tummenupp :yoparty käkade middag för en halvtimme sen, nudlar med kycklingsmak och majs:) Nu blire Frank´s (50cl energidryck) och en dubbelsnickers till efterrätt:tummenupp

Börja snusa, så har du något att göra på nätterna:tummenupp :) Det är gött, jag lovar:yoparty

Klart man vänder på dygnet när man är ledig!:tummenupp :yoparty käkade middag för en halvtimme sen, nudlar med kycklingsmak och majs:) Nu blire Frank´s (50cl energidryck) och en dubbelsnickers till efterrätt:tummenupp

Börja snusa, så har du något att göra på nätterna:tummenupp :) Det är gött, jag lovar:yoparty
jo klart man är vaken har ju massa ider om hur hojen ska se ut när man är klar med den om man nu finner delar till det:yoparty

Önskar man KUNDE vända på dygnet !!! (nattjobbare som har semester). En kompis här på forumet (Chirre) o jag har precis bytt packboxar i hans framgaffel.... O grannen kom över...med öl...o...tja...man är ju inte svår..:tungan. Fick i alla fall ihop gaffeln innan vi gick på tyngre grejer än öl...:tummenupp

Önskar man KUNDE vända på dygnet !!! (nattjobbare som har semester). En kompis här på forumet (Chirre) o jag har precis bytt packboxar i hans framgaffel.... O grannen kom över...med öl...o...tja...man är ju inte svår..:tungan. Fick i alla fall ihop gaffeln innan vi gick på tyngre grejer än öl...:tummenupp
det är väl dock inte helt fel det hehe måste mya ena packboxen på min gaffel med snart fundera riva hela hojen o få den lite rå som sagt var gäller bara o finna delar o folk som kan ge en råd så man inte gör något galet hehe:gnissla

Hmm. Jobbar natt, men jobbade sista natten tor-fre, nu har man semester. festade till kl 6 i lördags morse, så nu är det svårt att vända tillbaka dygnet igen. men vafan det regnar ju bara ute iaf....

nä om man skulle gå ut o börja små triva hojen nu när dom nyfikna grannarna sover eller dra en väcking här i byn o rita svarta sträck

det är väl dock inte helt fel det hehe måste mya ena packboxen på min gaffel med snart fundera riva hela hojen o få den lite rå som sagt var gäller bara o finna delar o folk som kan ge en råd så man inte gör något galet hehe:gnissla

Drick öl så får du idéerna !:tummenupp ... Har grymt många idéer just nu , men får tyvärr välja den sämsta av dom.....att gå o lägga sig o försöka sova. Barnen kommer imorgon på morgonen , så det är lika bra att skärpa till sig:D . Ha en trevlig natt pojkar ! ( O ev flickor som dräller in här framåt småtimmarna....:tuttar )

Drick öl så får du idéerna !:tummenupp ... Har grymt många idéer just nu , men får tyvärr välja den sämsta av dom.....att gå o lägga sig o försöka sova. Barnen kommer imorgon på morgonen , så det är lika bra att skärpa till sig:D . Ha en trevlig natt pojkar ! ( O ev flickor som dräller in här framåt småtimmarna....:tuttar )

jo i bland blir det ju så haha men är ju så när man är gammal få man ju lägga sig tidigt för o orka dagen .:D

Någon som har sovit eller? Sova är överskattat. Nu ska jag åka bort till en fin sjö och fiska:tummenupp :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT