vaken

Black R6

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
Yamaha R6 1999
Är det någon vaken rolig person här ???? skriv då till mej som har semester o kan ju inte sova:rolleyes:

precis samma här...

Ska börja ett nytt jobb 4aug och är inne på min andra vecka av fritidsforskning/semester och har redan lyckats vänt på dygnet...

Klart man vänder på dygnet när man är ledig!:tummenupp :yoparty käkade middag för en halvtimme sen, nudlar med kycklingsmak och majs:) Nu blire Frank´s (50cl energidryck) och en dubbelsnickers till efterrätt:tummenupp

Börja snusa, så har du något att göra på nätterna:tummenupp :) Det är gött, jag lovar:yoparty

Klart man vänder på dygnet när man är ledig!:tummenupp :yoparty käkade middag för en halvtimme sen, nudlar med kycklingsmak och majs:) Nu blire Frank´s (50cl energidryck) och en dubbelsnickers till efterrätt:tummenupp

Börja snusa, så har du något att göra på nätterna:tummenupp :) Det är gött, jag lovar:yoparty
jo klart man är vaken har ju massa ider om hur hojen ska se ut när man är klar med den om man nu finner delar till det:yoparty

Önskar man KUNDE vända på dygnet !!! (nattjobbare som har semester). En kompis här på forumet (Chirre) o jag har precis bytt packboxar i hans framgaffel.... O grannen kom över...med öl...o...tja...man är ju inte svår..:tungan. Fick i alla fall ihop gaffeln innan vi gick på tyngre grejer än öl...:tummenupp

Önskar man KUNDE vända på dygnet !!! (nattjobbare som har semester). En kompis här på forumet (Chirre) o jag har precis bytt packboxar i hans framgaffel.... O grannen kom över...med öl...o...tja...man är ju inte svår..:tungan. Fick i alla fall ihop gaffeln innan vi gick på tyngre grejer än öl...:tummenupp
det är väl dock inte helt fel det hehe måste mya ena packboxen på min gaffel med snart fundera riva hela hojen o få den lite rå som sagt var gäller bara o finna delar o folk som kan ge en råd så man inte gör något galet hehe:gnissla

Hmm. Jobbar natt, men jobbade sista natten tor-fre, nu har man semester. festade till kl 6 i lördags morse, så nu är det svårt att vända tillbaka dygnet igen. men vafan det regnar ju bara ute iaf....

nä om man skulle gå ut o börja små triva hojen nu när dom nyfikna grannarna sover eller dra en väcking här i byn o rita svarta sträck

det är väl dock inte helt fel det hehe måste mya ena packboxen på min gaffel med snart fundera riva hela hojen o få den lite rå som sagt var gäller bara o finna delar o folk som kan ge en råd så man inte gör något galet hehe:gnissla

Drick öl så får du idéerna !:tummenupp ... Har grymt många idéer just nu , men får tyvärr välja den sämsta av dom.....att gå o lägga sig o försöka sova. Barnen kommer imorgon på morgonen , så det är lika bra att skärpa till sig:D . Ha en trevlig natt pojkar ! ( O ev flickor som dräller in här framåt småtimmarna....:tuttar )

Drick öl så får du idéerna !:tummenupp ... Har grymt många idéer just nu , men får tyvärr välja den sämsta av dom.....att gå o lägga sig o försöka sova. Barnen kommer imorgon på morgonen , så det är lika bra att skärpa till sig:D . Ha en trevlig natt pojkar ! ( O ev flickor som dräller in här framåt småtimmarna....:tuttar )

jo i bland blir det ju så haha men är ju så när man är gammal få man ju lägga sig tidigt för o orka dagen .:D

Någon som har sovit eller? Sova är överskattat. Nu ska jag åka bort till en fin sjö och fiska:tummenupp :)

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back