Hightuned
Ny medlem
Jag var inne och hämtade lite prylar på Ducati s-holm idag och på vägen hem tog jag vid Länna för att njuta av Rosenhill och Södertäljevägen på vägen hem. När jag kommer upp mot grustaget så kommer jag ikap en röd volvo 940 som ligger och kränger i 130-140. Jag tar det lugnt då vägbanan är fuktig och lägger mig bakom volvon då jag inte har för avsikt att köra fortare. Då upptäcker grabben mig i backspegeln och försöker köra ifrån mig?. Bara för att statuera ett exepel så bränner jag om den fullt accande bilen på rakan efter gården med hästhagen och när jag räter upp hojen efter den skarpa vänsten som följer så ser jag volvon kränga i backspegeln då han på fullt alvar försöker komma ikapp mig?. Då fick det var slutlekt så jag avlägsnade honnom ur spegeln med ett tempo som man nog inte bör hålla på halvvåta vägar. Så min fråga lyder tror verkligen folk att deras sura svenssonbilar med hiskeliga effekter uppemot 200kusar har någonting att sätta emot en plastraket, jag menar om det hade rört sig om en Ferrari 355 eller en 911 turbo så kunde man ju förstå det?. 

Last edited: