Vafaan tror folk egentligen?.

På mittsverige så kör R6orna på runt 55sek om jag inte minns fel.. Han som jobbar som vaktmästare där har en 240 -76:a han kör på 1.05 :fakta :fakta :D

Iofs har den Wattlink, 4link uphängd bakaxel, dogshift låda, dubbla weber, 531topp, verdi stakar, 6kolvs ok, slicks och lite annat smått och gott också.. :D

bmwjohan skrev:
jag tror lätt att hojen tar bilen också ifall man kör precis på gränsen. vikt/effektförhållandena talar liksom sina tydliga språk.

men..

det är just det att köra en bil på gränsen är rätt lätt och känns inte nå farligt. att köra en hoj precis på gränsen kräver väl nästan en valentino rossi plus att det är fullständigt jävla ultra livsfarligt på vanliga vägar.

Hurru de är farligt med bil med, inte kul och sitta inklämd i massa metallskrot om man går av vägen i 200+, chansen och överleva är liten.
Bilar ger en falsk trygghet i höga farter.....

jo det är klart att det är farligt med bil också men det känns som att man kan göra massor med misstag i bilen utan att det behöver hända så mycket medans om man gör det med hojen blir det mycket värre.

jag har föresten aldrig kört bana med min hoj (ännu), så jag vet inte alls var gränserna ligger.

CayLe skrev:
Är det den där gröna S2'an som brukar stå vid recond kraffset uppe vid SRV?

Visst är det den, och för pengarna han lag ut på den hade han kunnat får 3st super prostreet jänkar som gör 7or på strippen!. Men mot dumheten kämpar gudarna förjäves. :(

bmwjohan skrev:
jo det är klart att det är farligt med bil också men det känns som att man kan göra massor med misstag i bilen utan att det behöver hända så mycket medans om man gör det med hojen blir det mycket värre.

jag har föresten aldrig kört bana med min hoj (ännu), så jag vet inte alls var gränserna ligger.

Jag jobbar med bilskade reparationer , så jag har sett en och annan bil som vart hoptryckt till samma storlek som en hoj :skrämd