Mingves skrev:test av nya fotpinnar
Jaaaaa, ett 16-sidors test av fotpinnar! Varje hojtidning med självaktning borde ha ett

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:test av nya fotpinnar

Miss_Orchidee skrev:d fans inte med i tråden du.....d e mc tidningar vi snackar om...inge snusk,...d får ni hålla på med i andra tidningar...
? 
Mingves skrev:Det som mctidningarna har missat är ju helt klart att folk vill se tester av småsaker som ändrar deras hojar för en billig penning, hur kul är det med 15 tester per år av 600cc eller 1000cc...??? Jag ska ju inte köpa nån ny hoj men om jag skulle det så vill jag se; test av nya fotpinnar, styrdämpare, billiga saker och kanske nån form av nyhetssida med nya saker som kommit in hos grossisterna...det är ju gratis journalistik, skriver sig nästan självt...
Miss_Orchidee skrev:Hej alla glada och hjälpsamma människor.
Antar att merparten av alla som håller till här läser någon form av Mc tidning. Jag undrar vad ni skulle vara intreserade av att läsa i tidningen, saker som fattas eller behöver förtydligas mera. Tacksam för svar!
/ Steffi
Miss_Orchidee skrev:Måste tacka för det nästan enda seriösa svaret ja fick......tack iallafall... nu ska vi se om vi kan göra nått åt saken
.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |