Vad vill du läsa om?

Vad vill du läsa om?

• Antal röstningar
    0
Tester av prylar skulle vara mumma, och då menar jag inte såna där fåniga sammanställningar över 14 par stövlar, med bara fakta, utan riktiga tester! Tycker nästan det är lite kvällstidningsstuk över våra MC-tidningars förstasidor, jag förväntar mig att de fakiskt testar prylarna och skriver om det är bra eller dåliga grejor.

Miss_Orchidee skrev:
d fans inte med i tråden du.....d e mc tidningar vi snackar om...inge snusk,...d får ni hålla på med i andra tidningar...

Vad är det för snusk med :tuttar ? :va

stövel test...

Stöveltest har genomförts av ett antal personer för bara ett par veckor sedan och det var olika stövlar också.
Alla fylldes med vatten, ingen läckte....
Jo, en liten barnstövel, en röd storlek 32.vänster.
Slutsats, små vänsterstövlar läcker.
Köp ingen sån.

Mingves skrev:
Det som mctidningarna har missat är ju helt klart att folk vill se tester av småsaker som ändrar deras hojar för en billig penning, hur kul är det med 15 tester per år av 600cc eller 1000cc...??? Jag ska ju inte köpa nån ny hoj men om jag skulle det så vill jag se; test av nya fotpinnar, styrdämpare, billiga saker och kanske nån form av nyhetssida med nya saker som kommit in hos grossisterna...det är ju gratis journalistik, skriver sig nästan självt...

Måste tacka för det nästan enda seriösa svaret ja fick......tack iallafall... nu ska vi se om vi kan göra nått åt saken

Miss_Orchidee skrev:
Hej alla glada och hjälpsamma människor.
Antar att merparten av alla som håller till här läser någon form av Mc tidning. Jag undrar vad ni skulle vara intreserade av att läsa i tidningen, saker som fattas eller behöver förtydligas mera. Tacksam för svar!

/ Steffi

Det finns tidningar som Vecko Revyn, Story, Frida och Aktuellt Rapport om man söker artiklar som är BRA! :rolleyes:

Seriösa tester av regnställ, handskar, hjälmar, stövlar, skinn- och Goretexställ är alltid intressanta att läsa om. Men det ska vara riktiga tester som vattentäthet, slitstyrka m.m. och inte bara en presentation av sakerna.

Miss_Orchidee skrev:
Måste tacka för det nästan enda seriösa svaret ja fick......tack iallafall... nu ska vi se om vi kan göra nått åt saken

Vad hade du väntat dig av ett mansdominerat område......du trampar omkring i ett minfält ju...... :7peta .

En fråga, jobbar du som freelans journalist eller tänker du starta en mc tidning eller var det bara rent allmänt du ville veta vad vi på SH tycker ? :va

Mektips - nästan inget sånt nu. Många läsare är såna som knappt kan byta olja själva så tips om enkelt underhåll och mindre reparationer vore bra.

Mer nakna brudar som står och poserar vid skitiga offroadhojar.
Läsa? Äh, bilder säger mer än ord.

Sammanfattar lite här vad folk vill ha i tidningarna:
tjejer med tillbehör och hojar, kläder i den mån det är motiverat. :tuttar :kär :D

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!