Vad vill du läsa om?

Vad vill du läsa om?

• Antal röstningar
    0

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hej alla glada och hjälpsamma människor.
Antar att merparten av alla som håller till här läser någon form av Mc tidning. Jag undrar vad ni skulle vara intreserade av att läsa i tidningen, saker som fattas eller behöver förtydligas mera. Tacksam för svar!

/ Steffi

campar skrev:

Ja d vill du va.... d finns ganska få verkliga exemplar att skriva om...och dom ser nog inte riktigt ut som du hoppas på med bruna långa slanka ben, smala som stickor å pattar som pekar upp i himlen.... hehe,..........

Jag bryr mig inte om innehållet sålänge tidningen är fri från särskrivningar. :mad: :kulspruta

Större bröst än 1 handfull är slöseri! =)
Det ska vara fina stjärtar!

Men alltså kolla på alla mc/bil tidningar i England o USA massa fina flickor där, varför skulle det inte kunna finnas sånna i våra med?! =)

Miss_Orchidee skrev:
Ja d vill du va.... d finns ganska få verkliga exemplar att skriva om...och dom ser nog inte riktigt ut som du hoppas på med bruna långa slanka ben, smala som stickor å pattar som pekar upp i himlen.... hehe,..........

campar skrev:
Större bröst än 1 handfull är slöseri! =)
Det ska vara fina stjärtar!

Men alltså kolla på alla mc/bil tidningar i England o USA massa fina flickor där, varför skulle det inte kunna finnas sånna i våra med?! =)

Ja trodde du ville se brudar som faktisk kör hoj på riktigt...... :kocko dumt av mig å tro nått sånt......... :3freak

McB skrev:
I så fall vill jag gärna läsa om mek-tips. :)
rösta så då! fast du får rösta på min särskrivning.... för ja vet inte hur man ändrar....ska se om ja kan tillfredställa er....(blir svårt med alla men..)

Det vore det allra bästa, skulle kanske fler brudar få upp ögonen för att KÖRA hoj!

Miss_Orchidee skrev:
Ja trodde du ville se brudar som faktisk kör hoj på riktigt...... :kocko dumt av mig å tro nått sånt......... :3freak

Det som mctidningarna har missat är ju helt klart att folk vill se tester av småsaker som ändrar deras hojar för en billig penning, hur kul är det med 15 tester per år av 600cc eller 1000cc...??? Jag ska ju inte köpa nån ny hoj men om jag skulle det så vill jag se; test av nya fotpinnar, styrdämpare, billiga saker och kanske nån form av nyhetssida med nya saker som kommit in hos grossisterna...det är ju gratis journalistik, skriver sig nästan självt...

Mingves skrev:
Det som mctidningarna har missat är ju helt klart att folk vill se tester av småsaker som ändrar deras hojar för en billig penning, hur kul är det med 15 tester per år av 600cc eller 1000cc...??? Jag ska ju inte köpa nån ny hoj men om jag skulle det så vill jag se; test av nya fotpinnar, styrdämpare, billiga saker och kanske nån form av nyhetssida med nya saker som kommit in hos grossisterna...det är ju gratis journalistik, skriver sig nästan självt...

Håller verkligen med Mingves! Vore riktigt trevligt att se lite mer tester och nyheter om tillbehör och extrautrustning.

Man kan ju bara välja en ju....om man nu skall läsa en tidning så vill man ju inte bara läsa om en sak, vilken jäkla tråkig tidning det skulle vara, exempel:

Tidning, Blommor & Trädgård.
Index: Sida 1-60= Blommor blommo blommor osv...

:gnissla

NoicE skrev:
Jag vill läsa om allt som är nytt och häftigt, prototyper, stilstudier och koncepthojar :jäs

Ägri! :rock

Jag tycker att det skulle finnas en tidning med samma innehållsinriktning som min favorittidning M3... Bara nytt från olika länder, tester av coola grejor och rep. om mässor, koncept osv osv...fast inom elektronik. :tummenupp

Kul om man tar med lite udda byggen med, t.ex streetfighter...men i sådant fall udda sådana och inte bara akra + crosstyre. :3freak

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!