Vad vill du ha?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
En tråd för alla oss prylbögar. Vad vill du ha, just nu? Allt från totalt onödiga prylar till vettiga saker till hemmet eller nya jättenödvändiga trimprylar till hojen?

Själv är jag, som ni vet, helsåld på klockor. Dessa hägrar mest, och båda två skall inhandlas någon gång i framtiden när ekonomin så tillåter. Först på listan står dock en hoj.

http://www.tagheuer.com/the-collection/monaco/automatic-chronograph/index.lbl?w=CW2113.FC6183

http://www.omega.ch/index.php?id=557&pos=2&no_cache=1

:drool
 

Bifogat

  • Melbourne Motor Show - Lamborghini soffbord II.JPG
    Melbourne Motor Show - Lamborghini soffbord II.JPG
    72.9 KB · Visningar: 192
Hmm vad vill jag inte ha... :va nä men en ny bil ligger nära om hjärtat så fort jag fått min såld...
 
Jag vill ha galfer wave rotors.

Inte mycket begärt kanske? :tuttar
 
Jag vill ha en ponny! :4skrika

Eller en uppsättning endurodubbat.
 
Jag köpte precis slipon och..hörm..miniblinkers :rodnar till hojen.

Nu vet jag inte vad jag ska köpa. PS3 blir det när det nu kommer.
 
jag vill ha bort ett avbrutet glödstift från topplocket i min race buss :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika
 
McB skrev:
Själv är jag, som ni vet, helsåld på klockor. Dessa hägrar mest, och båda två skall inhandlas någon gång i framtiden när ekonomin så tillåter. Först på listan står dock en hoj.:drool



Ville själv ha mina pedaler från FREX. Fick dock vika mig idag, då jag valde att köpa en quad istället. :banana

Är också såld på klockor. Har fått dom klockorna jag vill ha, därför kunnat prioritera annat :)
 
Last edited:
Ten-0 skrev:
Ville själv ha mina pedaler från FREX. Fick dock vika mig idag, då jag valde att köpa en quad istället. :banana

Är också såld på klockor. Har fått dom klockorna jag vill ha, därför kunnat prioritera annat :)
Från Thailand då eller :D :rofl :7peta nä skämt o sido
 
Jag vill ha Yammas nyaste leksak.
 

Bifogat

  • 07_omt_fx_blue_front.jpg
    07_omt_fx_blue_front.jpg
    95.9 KB · Visningar: 51
R1 Uffe skrev:
Från Thailand då eller :D :rofl :7peta nä skämt o sido


hehe, nä. Inga Lolex eller Bleitling. Vissa plockar ut det sparade barnbidraget i pengar, andra köper bil. Jag fick två klockor. :tummenupp
 
Nån sorts gps/pda/ipaq.
TL1000S
Arlen ness leder.
Bli av med nuvarande bil för rätt pris och köpa billig bil.
 
Jag vill ha den 102"-aren de visade på mässan i Las vegas, med äkta hd-upplösning mm. Sen KRELL's största anläggning till det.
Det som ligger närmst i inköp dock är en vettig 42"-are och en ny projektor.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top