Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sadam skrev:Spam spam å åter spam från GSXR1100R. Gubben måste ha de tråkigt där hemma när han till å me svarar på sina egna inlägg.............
Men vad får han allt sjukt i från![]()
Robban W skrev:Alla vet att du är en bromskloss
Körde du på fyllan igen nuKalleBalik skrev:Kom just hem efter att ha wheelat i alla filer + några till, med skjuts och snutjag...fan ni i wcx verkar vara bra grabbar, ni få komma upp hit nångång![]()
klart vi kommer, då kommer vi wheela i alla filer samtidigt åt alla håll samtidigt, o du får ju hjälpa oss med dettaKalleBalik skrev:Kom just hem efter att ha wheelat i alla filer + några till, med skjuts och snutjag...fan ni i wcx verkar vara bra grabbar, ni få komma upp hit nångång![]()
Hjulvisa, Melodi Morsgrisar är vi allihopa:bebbe skrev:Är inte alla hoj åkare mer eller mindre idioter![]()
nä vi e OUTLAWS inte idioter..bebbe skrev:Är inte alla hoj åkare mer eller mindre idioter![]()
Precis va vi trodde, Wäst Crasch Xkrements är outlawsRavetrancer skrev:nä vi e OUTLAWS inte idioter..![]()
sanntur skrev:Så länge det inte händer nåt (olycka) så blir åtminstånde jag glad när det bjuds på "SHOW"!!!![]()
Madhonda skrev:Nähä.. men om/när det händer en olycka då... i samma situation... vad händer med "showen" om det får dödlig utgång.![]()
TÄNKER NI NÅGONSIN PÅ DET??????ni som gillar "SHOW"
Det ÄR idioti att wheela när trafiken är tät.!!!![]()
Ja man kan ju lätt se vilka mesar ni är, ni ska ju för fan rycka väskorna från dom gamla kärringjävlarna.......det är ni som sabbar vårt rykte som farliga o respektlösa ms-gäng.....IDIOT!!!!GSXR1100R skrev:Precis va vi trodde, Wäst Crasch Xkrements är outlaws![]()
Vi i Radical Tourings kör med hög moral och hjälper gamla tanter över vägen.
Tysken skrev:Jojo, men nån jävla måtta på moralsnacket får det ju allt vara...![]()
detta e bätter tycker jag.....jag snackar skit om GSXR1100 med dig, sen snackar jag skit med GSXR1100 om dig.......sen säger jag till dig att GSXR1100 snackar skit bakom ryggen på dig....Bj.O.rn skrev:Tycker jag inte, ju mer moral desto bättre! Dubbelmoral är den bästa förresten!
/B
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti