Vad var det för idioter idag på väg mot Täby på motorvägen?

Ravetrancer skrev:
detta e bätter tycker jag.....jag snackar skit om GSXR1100 med dig, sen snackar jag skit med GSXR1100 om dig.......sen säger jag till dig att GSXR1100 snackar skit bakom ryggen på dig....
:) = trippelmoral e gött:)

:lol :lol Ha ha ha!! underbart! kan ju lika gärna sitta här o läsa som att de en bra komedi på tv!!! va får ni allt ifrån!!

helt seriöst att vissa av er måste ha sista ordet och ingen bara kan ge sig

Ravetrancer skrev:
detta e bätter tycker jag.....jag snackar skit om GSXR1100 med dig, sen snackar jag skit med GSXR1100 om dig.......sen säger jag till dig att GSXR1100 snackar skit bakom ryggen på dig....
:) = trippelmoral e gött:)

:D :D :D :D :D ja du är skadad rejvis.

Å Treuderboy men får inte fylle köra datorer, skaffa alkolås :tummenupp

uuuiiillla bäst ni vill, ha inte ihjäl nån annan heller, o håll nere skadorna! Osså lär mig!

Till alla er som inte tror på honom kan jag säga att jag låg strax bakom....och det var min fästmö som satt på hans bönpall. Framhjulet las ner i ca 230 precis innan medispåfarten. Man kan tycka vad man vill om detta....men det var inte mkt till bromskloss där iaf. :tummenupp

Mcbudet skrev:
Äch!
jag höll 200blås på slangen i söderledstunneln och allt detta med ett par :tuttar bakpå!

don`t kill me! :död

Glidarn skrev:
Till alla er som inte tror på honom kan jag säga att jag låg strax bakom....och det var min fästmö som satt på hans bönpall. Framhjulet las ner i ca 230 precis innan medispåfarten. Man kan tycka vad man vill om detta....men det var inte mkt till bromskloss där iaf. :tummenupp
Dig träffade man också igår... Först kände jag inte igen dig men sen kom jag på att du också var hojåkare... Hoppas ni hade en trevlig kväll iaf...//den dryga och spydiga bartendern :lol :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph