Vad tyckte ni om GRII?

valmers skrev:
äÄääH jEla mOraLGube!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äh, lär dig skilja på normativa och deskriptiva utsagor. Din värmländske gubbjävel :mad:

:hej

Utan att blanda in vad jag tycker om dom moraliska aspekterna när det gäller tokkörningar bland folk så tycker jag följande om filmen:

-Den var bättre än GR1. Bättre kameravinklar, musik, osv.
-Skoterscenerna var coola.
-GIS (Ghostrider In Subaru) scenen var nästan bättre dom riktiga GIS (Getaway In Stockholm) filmerna.
-BMX scenerna var helt klart roliga.
-499 hp Hayabusan var otrolig.
-Farbror blå scenen vid Råsunda. Där han nästan kör över polisen hade jag helst sluppit se. Påminner en om faran med sådanna här filmer.
-Extramaterialet var väl ok. Saknade vissa delar från GR-dagen.

Efter att ha sett GR1 var man i chock över att dom gör som dom gör.
I GR2 så har chocken släppt och man börjar se det hela med andra ögon och imponeras inte av högfartskörningen längre. Men GR-teamet verkar ju kommit på några nya ideér som dom förevigat i filmen.

Betyg: :rock :rock :rock :rock av fem möjliga, den var värd pengarna.

I GR3 så skulle jag vilja se:
-Getaway-gänget och GR-teamet jagandes varandra i 08-området.
-Toppfartstest av turbobusan på Autobahn. Får vi se 400+ km/h
-Lite hård Ringen körning. GR visar hur ringen skall tas med 2 eller 4 hjul

nu har jag också äntligen sett filmen.
fy fan va bra den var. jag kan inte klaga på något.
det bästa i hela filmen är när dom kör med turbobusan. först när han slangar på flygfältet och sen när dom åker tre hojar på motorvägen. helt makalöst. jag har kollat på det hundra gånger nu och det blir bättre för varje gång.
när dom kommer tre hojar i så hög fart bland bilarna så är "terrorfaktorn" maximal i mina ögon.

min dröm, som är omöjlig att uppfylla, är att man skulle ha mikrofoner i alla bilar som ghostrider kör om så att man kan höra alla gubbar och tanter osv som skriker av ilska inne i bilarna. det vore förbannat kul. en del blir säkert så arga att dom nästan kör av vägen.

fan va gärna jag skulle vilja träffa på GR. det skulle va makalöst läckert att ligga i 100 på en vajerräckesväg och så kommer han och blåser förbi mig mellan räcket och bilen i 300 blås i den en meter breda luckan. måste va en helt underbar upplevelse. 99,9% som får uppleva denna grej uppskattar det säkert inte som jag skulle göra

bilkörningen tycker jag var klart bra också. bättre än gis4 för i denna film bröt dom mot mycket mer regler inne i stan och sånt ger pluspoäng. i gis kör dom mycket lagligare. fast gis4 måste få en eloge(stavning??) för den scenen när dom står och väntar på att snuten ska komma ifatt och korvetten roar sig med att bränna lakrits uta helvete. det är klockrent.

Jag tycker extra materialet i GR2 är jäkligt mycket bättre än själva filmen.

Tummen upp för Fuelmedia också! Mina nya idoler helt klart! :lol

Hum, ja det kändes som om 70% av filmen var en transport sträcka som var så där lagom intressant. Men första scenen med polis bilen som får sig på häcken är ju skoj. Scenen med mc polisen är ju über skön! Busan är ju häftig också..
Mera blåljus och närmare nästa gång! :7peta

No1 skrev:
Tror inte att DU med flera blir besvikna på "GHOST RIDER, goes crazy in Europe" som kommer i oktober nästa år när man läser DINA önskemål!!! :D

Dock så kommer epoken GHOST RIDER att avslutas i och med denna film vilket gör att den MÅSTE vara riktigt kul, underhållande & extrem, eller hur!!?? :tummenupp

No1...

Glöm nu inte att få med lite snutjag med en GS 500 eller liknande! :7peta

Out_Spinner skrev:
Jag tycker extra materialet i GR2 är jäkligt mycket bättre än själva filmen.

Tummen upp för Fuelmedia också! Mina nya idoler helt klart! :lol

Jag fixar alla autografer för 3000:-, ska du ha kontonumret?

No1 skrev:
Tror inte att DU med flera blir besvikna på "GHOST RIDER, goes crazy in Europe" som kommer i oktober nästa år när man läser DINA önskemål!!! :D

Dock så kommer epoken GHOST RIDER att avslutas i och med denna film vilket gör att den MÅSTE vara riktigt kul, underhållande & extrem, eller hur!!?? :tummenupp

No1...

Ja det ser jag framemot eftersom dom tidigare har varit riktiga sömnpiller. :)

Marals76 skrev:
Inte laddat ner den ännu :notme

Du måste ge den till mig sen. Jag betalade faktiska pengar för ettan och känner att jag därmed är berättigad till alla uppföljare av loretn.

750RR

bmwjohan skrev:
nu har jag också äntligen sett filmen.
fy fan va bra den var. jag kan inte klaga på något.
det bästa i hela filmen är när dom kör med turbobusan. först när han slangar på flygfältet och sen när dom åker tre hojar på motorvägen. helt makalöst. jag har kollat på det hundra gånger nu och det blir bättre för varje gång.
när dom kommer tre hojar i så hög fart bland bilarna så är "terrorfaktorn" maximal i mina ögon.

min dröm, som är omöjlig att uppfylla, är att man skulle ha mikrofoner i alla bilar som ghostrider kör om så att man kan höra alla gubbar och tanter osv som skriker av ilska inne i bilarna. det vore förbannat kul. en del blir säkert så arga att dom nästan kör av vägen.

fan va gärna jag skulle vilja träffa på GR. det skulle va makalöst läckert att ligga i 100 på en vajerräckesväg och så kommer han och blåser förbi mig mellan räcket och bilen i 300 blås i den en meter breda luckan. måste va en helt underbar upplevelse. 99,9% som får uppleva denna grej uppskattar det säkert inte som jag skulle göra

bilkörningen tycker jag var klart bra också. bättre än gis4 för i denna film bröt dom mot mycket mer regler inne i stan och sånt ger pluspoäng. i gis kör dom mycket lagligare. fast gis4 måste få en eloge(stavning??) för den scenen när dom står och väntar på att snuten ska komma ifatt och korvetten roar sig med att bränna lakrits uta helvete. det är klockrent.

hahaha :rofl
Du är en jävligt skön orginell kille alltså :tummenupp :D

AtlantiZ skrev:
Måste bara fråga, Är det en äkta tatuering i slutet? Måste va ganska lätt o känna igen han om han går på en badstrand utan tröja:)

:rullandeu Om det är en riktig tatuering eller inte vet jag inte,men en sak kan jag ju säga den gjordes inte då dem filmade iaf.
När man gaddar sig så blöder det,blir rött runt om och svullnar lite !
Om det är en riktigt så är den gjord minst ett par månader innan inspelningen.
Jag tror nog att det är en spritpenna. ( Men vad vet jag )

Sen som någon sa så spelar det ju ingen roll om han har tatuerat sig,polisen kan ju inte göra något åt det..... :tungan

// TOK :fyllisar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...