Har precis sett filmen. Kommentarer följer nedan:
* Snutjagat i början va bra. Ännu bättre när snuten krockar med bilen.
* Kamerans placering i första högfartsåkandet är inte bra. Man ser knappt framåt.
* Snutjag nr.2 va bra. Katt å råtta lek i högsta klass

* Scootern va rätt rolig. Om han va jagad av snuten går inte att se då han och snuten inte är i bild samtidigt.
* Burna framför snutbilen va coolt. Hade varit ännu coolare om snutarna satt i bilen.
* Bättre kameraplacering i andra högfartsåkandet. Pinsamt motorstopp strax innan rödljuset

* Alltid lika roligt att se GR på trampcykeln, speciellt när snuten skrattar och riktar lasern mot honom. MC-snuten va ju mäktigt imponerad

* Högfartswheelies med Hayabusan va rätt coolt att se.
* Snutjag igen, bra men kort. Snut nr.3 va lite väl överambitiös när han skulle hinna ifatt GR.
* Wheeliesarna va helt ok.
* Jag hade nog inte visat tatueringen, p.g.a. bevismaterial. Man vet aldrig.
* Extramaterialet va grymt bra, det som va på GR-dagen. Lambourginin på flygrakan va kasst p.g.a. att det va bara uppvisning av bilen. Nästan så man tror att den är till salu. Snutjaget slutade plötsligt. Såg oxå ut som att han förlora i racet mot den andra bilen. Fuelmedia va helt ok. Tycker dock att 1:an va bättre, iaf med det som man fick se hittills men man får se när hela filmen släpps.
Klippningen av filmen va bra tycker jag. Musikvalet va väl ok men personligen hade jag kollat med okända band och se om någon vill ha sin musik i filmen. Högfartsåkandet kunde man varit utan då det kändes som en repris av 1:an.
Som alltid är smaken som baken delad.
Filmen va som helhet bättre än 1:an