Vad tyckte du om GR3 filmen?

Jag tyckte GR3 var ....

• Antal röstningar
    0

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Detta är inte en tråd om vad du tycker om GR och vad han gör,
utan ENDAST vad du tycker om filmen i övrigt.

Tyckte filmen var rätt seg och tråkig,var iofs rätt så trött när jag såg den(råkade somna mellan Rotterdam-Amserdam)..

Motorvägs gasa blir lätt trist,mer bus mindre motorväg hade varit att föredra..

Bonus materialet däremot var riktigt underhållande..

Trist för GR när Fuelmedia och stuntoholics är bäst på skivan.

håller med föregående talare.. extramaterialet var riktigt kul.. bättre än all motorvägsköra.. minimoto'sarna va lite kul åsse

Lite långtråkigt att se någon köra som en dåre...... men endå kul att polisen ens försöker få stopp på föraren :D

Marals76 skrev:
Lite långtråkigt att se någon köra som en dåre...... men endå kul att polisen ens försöker få stopp på föraren :D

han väntade ju in dem så.. :tungan

Du glömde ett alternativ:
- Nja, sådär. Men det tog bara några timmar att ladda ner och jag hade en tom DVD-R som låg och skräpade :D

Helt allvarligt så var faktiskt extra materialet bäst med Stunt VM och de tokiga finnarna. Kan inte GR-gänget ge ut en DVD i oktober varje år med inslag från alla större träffar i Europa? Då skulle jag med glädje betala för mitt ex!

trille skrev:
det saknas en poll...

[skit, tur att jag laddade hem den]
Nä, detta är en seriös poll/tråd för de som har lite moral och inte utnyttjar folk som lägger ner blod och svett för att göra underhållning till folk.
Om "folk" här inne skulle ladda hem mina DVDs jag producerar och sedan skryter om det här skulle jag bli mycket irriterad. Det är mitt levebröd.

Försök och inte spåra ut i denna tråden IGEN för då ber jag Swedie att stänga/radera den.

/Mr K

jag tycker som en tidigare talare... filmen i sig var väl inte i toppklass..

men allt bonusmaterial va riktigt kul att se på :tummenupp

Tur att man inte kommer från finland för då hade det varit lätt pinsamt :D
(kollar extramaterialet)

Håller med tidigare inlägg. Bäst var väl minisarna och hissen. Tycker GR filmerna är bra när de busas, typ burn framför slottet och gäcka poliserna vid brostugan.

Men varför göra en scen av att köra på en minimoto på en färja? Det hade väl varit en sak om de gjort en bana på bildäcket, men nu fattade jag inte poängen riktigt...

Men som helhet med allt bonusmaterial så tycker jag ändå den är köpvärd. Inte fullt så mycket totalpuckad körning heller.

Tycker den var bra!! Själva huvudfilmen tog slut lite snabbt och abrupt dock! "jaha, men...jag vill ju se mer" Ungefär så :)

Extramaterialet var överlägset bäst. Minimotosarna i stan och stuntträffarna var ju bäst...

Klart bättre än föregångarna iallafall :tummenupp
Bonusmaterialet, Nordschleife körningen och Peripherique kapitlet var mina favoriter.

Jag tyckte det va för mycket kapitel byten..det ända jag verkligen kommer igåh från filmen är mellan sekvenserna..dom fick för stor del i filmen..annars var ju minimoto inne i stan väldigt kaxigt!

GR3 var bättre än 1:an & 2:an.

Köra fort fram i trafik scenerna var faktiskt lite tråkiga. Även om det gick snabbare och vildare till än tidigare.
Det är väl det att man vant sig vid liknande saker. Det finns inte så mycket mera att hämta när det gäller att köra fort fram i trafik.
Parisklippet var ändå en bra hyllning till blackprince och hans legendariska tur.

Polisskolan grejen var bra. Även om det klippet var lite kort.
Katarinahissen med turbohojen var rolig.
Minimotos i Sthlm var riktigt roligt.
Mera sådanna galna upptåg. Behöver inte vara farliga saker men fräcka och uppseendeväckande.

Ringenklippet var bra.

Extramaterialet från Stunt VM & Bomber Weekend var riktigt bra. (Finnar kan det här med att kröka).
Andra delar av extramaterialet har jag sett tidigare, då det har släppts här på sporthoj.
Men för dom som inte sett det så är det av bra kvalitet.

Saknade följande material:
- Frankfurtmässan, det var prat om att det skulle filmas därifrån.
- TurboHayabusa vs. Supra, det hade varit coolt att se.
- Mera turbohoj-material. Den hojen är cool och borde ha exponerats mer. Tex. testa den mot en ZX-10R, R1 & CBR1000R. Så att folk får en uppfattning om vilket monster den är.

Betyget blir :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga.

Mr K skrev:
Nä, detta är en seriös poll/tråd för de som har lite moral och inte utnyttjar folk som lägger ner blod och svett för att göra underhållning till folk.
Jag ska inte spåra ur så att Swedie måste stänga tråden men att nämna ordet moral i en diskussion om GR, hallå. :rolleyes:

GR utsätter sig själv och andra för livsfara och skiter mao i andra människor totalt. Då kan han gott leva med att folk delar med sig av hans filmer (inte olagligt så länge det är för privatbruk vilket inkluderar kopior till vänner och bekanta). Polisbilen i Linköping som blir påkörd var säkert gratis att laga för oss skattebetalare....

Om du däremot lyckas väl med Sweden Finest så lovar jag att köpa den direkt av dig :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back