2463691 Hade en 89'a en gång i tiden, när döda havet bara var lite sjukt... He**ete vilken rolig hoj. En behemoth men ändå skoj. Motorerna tål massor med stryk. En man, Helge Pedersen har jag för mig han hette, åkte jorden runt på den första årsmodellen. Vill minnas 8000 mil eller nåt. Ibland var oljan tydligen inte mycket bättre än gamla bananskal... Inga större problem. Vill minnas att det skrevs om det i Bike 86-87 nåt...
Inga problem ens med hård gattrim, kolla med dragrace killarna. Många kör fortfarande med dom motorerna, med äckligt mycket pulver i dom (200+ hästar på bakhjulet)... Ok en sån puffra går inte många mil på gata innan den käkar upp sig själv...
Dom oljekylda kan rassla o låta lite men det gör dom flesta

På med ett Väsnas & Högt 4-1 så hör du inte rasslet, inte mycket annat heller för den delen...
Mikuni RS [xx] är ju nästan ett måste när du ändå håller på.
Och vilda kammar.... o portning.... och big-bore kolvar... 160 asroliga bakhjulshästar, och ett vrid som får en Massey Ferguson gå i spagat och trycka ur all hydraulolja där bak, någon?
Jag skulle välja en oljekyld före en vattenkyld. Inte lika klumpig.

Hördu, det är inte kawa 600 det pratas om här...
för 25k får man bara skrot om man ska ha en r1100. (eller kanske en 86-88:a)
http://www.blocket.se/vi/9185548.htm?ca=9_s Man kan lätt ha ett luder o kokainparty bakom den kåpan i 260...