GSXR1100R
The older i get the faster i was
HAX skrev:Spännande att se alla inslag för och emot förarutbildningen. Mest spännande är att läsa alla inslag mot från personer man sett köra så skiten stänker, ibland till och med på bägge hjulen samtidigt, snacka om hyckleri. Jag fattar inte va f-n ni gnäller om. Handlar inte hela MC-grejen om en viss fridomskänsla. Klart som f-n man skall köra förståndigt, men det handlar inte bara om hastighet utan även kontroll. Kontroll och balans går utmärkt att lära sig på bana och körgård. Men körvana i trafik kan man bara lära sig på ett ställe. Ni kanske undrar vad en snubbe på krompråm har för erfarenhet i detta ämne? Tog kortet 76 på FMCK, har kört mestadels cross och sportbåge sedan dess. Kör glidare förnärvarande men sedan grabbarna växt upp kommer jag att "uppgradera" mig igen för FARTKÄNSLAN.
Du är gammal nog att inse dina begränsningar och det är bra, det som oroar många är när Kalle Ball 21 år kommer med sin Yammasukihondakawwa RRR -05 som första hoj och tror sig vara Rossi, kan man nå denna grupp och få dom att hålla ner på tempot så är det bra, men troligen så kör han i diket förr eller senare ändå.