Vad tycker ni om OT-forumet?

More skrev:
För mycket text, orkar inte läsa.

Haha, lol.

Nått forum som borde stryka på foten är ju "Jag är ny-forumet". Eller så borde det åtminstonde tas bort från "Visa nya inlägg" och garanterat tas bort från förstasidan.

Tycker OT delen e grymt rolig, nästan det enda jag läser (annonser också) eftersom jag inte har skaffat mig en hoj än.

Om det alltid e samma 2-3 st som häcklar, så e det väl bättre att plocka bort dom än att plocka bort tråden :confused:

Som med det mesta här i livet så består alla sällskap av individer, sporthoj.com är inget undantag. Individer är skitjobbiga att ha att göra med, för ingen av de dårarna tycker lika. :) Utan motsättningar / oliktänkande så skapas ingen vidareutveckling, om det så gäller en internetsite eller ett affärskoncept. Det är just motsättningarna som ger siter som detta dess dynamik. OT-forumet skulle vara bättre (som många tidigare påpekat) om folk kunde tagga ner ett par snäpp, och inte ta allt på så stort allvar. OT:s vara eller inte vara är väl helt enkelt upp till site-ägaren / moderatorerna att bestämma om det skall få leva ett tag till, eller termineras. Om det blir för betungande att moderera det forumet, som trots allt inte är kärnan i siten, så torde valet vara enkelt. Jag uppskattar dock den delen för att få ett garv titt som tätt.

Hepp

//D

OT forumet är lysande som det är och alldeles jättebra, tycker att nivån satt av moderatorerna också är kalas.

Man lär sig snabbt vilka som är "idioterna" och de ignoreras lätt.

OT forumet är både skitkul och bra att ha!

Hur många gånger har man inte fått hjälp av denna stora skara som besitter en jäkla massa information, både om mc och om allt annat!!
Hur ofta har man inte skrattat sig trött av allt kul man ser!

Dom som tycker att OT forumet ska bort kanske kan ge fan i att klicka in sig här...

Sedan är det ibland en jäkla massa unga, arga killar som skriker rätt ut, men det är klart, vi är ju en blandning av alla åldrar och sorter så konstigt vore ju annars.

Klart OT ska vara kvar, men det måste fortsättas att hållas efter med personangrepp och dyl.

Om inte OT fanss så skulle jag nog inte hänga lika mycket här. Nivån på vissa trådar kanske är lite väl låg ibland, men det verkar gå i vågor. Jag tycker Swedie och andra moderatorer visar rätt bra var gränsen går.

Slutsats: Låt OT vara som det är :tummenupp

MatteKholm skrev:
OT funkar bra. Ett önskemål skulle vara att slippa se "jag är ny" trådarna på första sidan.

... och inlägg i klubbforumen. Intressegruppen för de inläggen är rätt begränsad.

Utan OT skulle det bli en jävla massa blaj i alla andra delar, och det vill väl ingen? Tycker att det sköts bra för det mesta av medlemmarna även om det kan spåra ur rätt fort ibland också. Men med Swedie och Mattias som moderatorer så blir det bra jävligt fort igen, ni gör ett kanonjobb.
Vad du än gör swedie, ta inte bort OT, dels för att jag skulle gråta över att inte få min dagliga dos av offtopic på sporthoj, men det skulle samtidigt bara vara massa tråkmånsar som tjatar om hur jävla lång tid det är kvar tills hojen ska fram etc bla bla bla.
Och är man för seriös, en del tar livet på för stort allvar verkar det som, så ger man fan i att klicka på länken som leder till offtopic!

Jag tycker :banana :banana :banana :banana och :banana om OT.

Tycker :arsele :arsele :arsele om er som tycker motsattsen!

Jovars, här är väl trevligt.

Lite lätt att det blir lägre lägstanivå under vinterhalvåret, men det löser ni Moderatorer bra tycker jag!

:tummenupp

Emellanåt lite väl mycket "klubben för inbördes beundran"... Okej, jag är avis, vill gärna vara med :)

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa