Vad tycker ni om OT-forumet?

Åhhhh snälla...

Är inte livet allvarligt nog utan att man skall behöva vara det här oxå?
Självklart skall OT vara kvar, moderatorerna får hålla efter nivån (precis som nu).
OT har fått mig att garva rejält mer än en gång och jag har insett att jag har hamnat rätt när man läser en del av inläggen här.
Och jag kan ändå vara jäkligt seriös när det behövs. Men det skall väl inte alltid behövas? Eller???
Och som sagts tidigare, dom som inte gillar OT kan ju låta bli att läsa. Jag kan inte ett skit om hur man kör Dragracing o monterar turboaggregat så den delen av SH är inte för mig, alltså läser jag den inte. Jätte enkelt!

älskar OT hur kul som helst, mer personlig än dom andra forum delarna(<---särskrivning) speciellt nu snyggast på SH för killar o tjejer:) Hur kul har vi inte i dom trådarna, förutom nån tjej som inte fattar vad humor är för nåt. Det skall väl då inte drabba alla andra som gillar OT?

Enda jag saknar är sökfunktionen då jag letar grejer varje dag på OT:(

OT-delen av forumet är bra. Visst är det ett motorcykelforum där motorcykeldisussioner avhandlas. Dock är minsta gemensamma nämnaren för oss användare är att vi är intresserade av sportmotorcyklar. Det gör att trådarna i OT-delen på sätt och vis också är hojrelaterade; det är åsikter och uppfattningar om saker och ting sett ur andra motorcykelintresserades ögon.

Den samlade kunskapen bland medlemmarna är massiv. Jag tror att ingen säger emot mig om jag hävdar att här finns representanter från alla samhällsklasser och från de flesta yrkeskategorier. Att inte utnyttja denna kunskap utan bara låta hojdisussioner komma till tals skulle vara tråkigt.

Visst förekommer det trådar skapade enbart för att chockera och irritera och visst förekommer det svar på trådar som är rena pajkastningen i sandlådenivå. Kan man blunda för dessa inlägg och ha en lagom nyttig distans till det som skrivs kan man ha mycket glädje och nytta av det som avhandlas här.

Hur man än vrider och vänder på det skapas innehållet på forumet av oss användare. Det innebär att det ser ut som de flesta av oss vill att det ska se ut minus de trådar som moderatorerna av olika anledningar inte vill ska vara kvar.

Så, mitt betyg av OT-delen av sporthoj blir en stor :tummenupp

/Per

* Sporthoj utan OT-delen vore som att ha sittplats på en Metallicakoncert..
"- Vaddå, jag är ju bara här för musiken!"

* SH utan OT är som en mat utan kryddor..
-" Mat är till för att mätta!"

* SH utan OT är som en helkväll utan förfest.
"- Jag går bara ut för att dansa..*S*"

Hojintresset är det som fick alla att komma hit. OT är det kit som håller alla kvar under dygnets alla timmar.

Alldeles för många tar alldeles för mycket på alldeles för stort allvar... typ... :3freak ( :) )

Bortsett från att det dyker upp utbrott och smutskastning ibland och några visar sina sämsta (bästa ? :va ) sidor, så funkar det riktigt bra. Kul att ha ett OT-forum och kunna diskutera allsköns skit utan att det måste vara direkt hojrelaterat. Rena spam-trådar kan man ju hänvisa till IRC-chatten...

OT bidrar mycket till den wunderbara stämningen på SH! (Som ja, är rätt hård ibland, men det får man ta)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon