Oki, då är jag emot
Förstår att OT-delen fyller en bra funktion och att forumdelen kanske måste vara kvar om SH ska överleva som forum och om kvantitet ska gå före kvalitet och sex och samlevnad ska gå före sporthojsrelaterade ämnen men...
Jag tror att SH skulle bli ett bättre
sporthojsforum om OT-delen togs bort helt. SH skulle mista en del intressanta människor och även många människor som inte tillför så mycket när det gäller sporthojar. De som primärt är här för att de är intresserade av sporthojar kommer dock att fortsätta att besöka sidan och de ser jag som det viktiga.
Visst, totalt sätt skulle forumet bli tråkigare och sämre men kvaliteten kanske kommer att höjas, sen är det väl bara att banna utav bara hell om spammet kommer i de andra forumen istället.
Sen är det många trådar från "jag är ny i forumet" och "OT" när man söker på nya inlägg. När jag söker med denna söktjänst vill jag hitta trådar om sporthojar, inte veta vem som är nyggast på SH, har dåligt självförtroende eller vem som har legat med vem och varför.
Ta bort "OT" och "ny i forumet" från denna lista och du visar var fokus på sidan ligger.