Vad tycker ni om OT-forumet?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Lite fort här, ta o släpp loss lite om vad ni tycker. O då menar jag ALLA som är här o läser, skriver osv. Är det dålig stämning? råa skämt? för många idioter? för lite av sånt som intresserar dig? (vad?) ...

OT är ett OT-forum. Det har absolut inget med MC att göra. Resterande av typ 25 forumen handlar om MC-relaterat på nått sätt. OT betyder Off Topic. Alltså "Annat skit" ungefär. O det är verkligen "skit" ibland, men det är oxå OT, så det passar i OT.

Vad som inte får försigås här är kränkning av medlemmar. Är det så att det föregås, då rapporterar du det till mig eller annan moderator för detta forum (OT) så redigeras det så fort som möjligt enligt väder, personligt tillstånd m.m.

Vad tycker ni om "Vem är snyggast" trådarna som tar upp vem som är snyggast enligt medlemmarna... Vad som märks tydligt är att tjejerna bryr sig en väääldans massa medan jag inte haft en enda kille rapportera till mig om att trådarna ska ändras, tas bort eller nånting.

Ni måste seriöst sluta ta allting på för stort allvar. Internet är o förblir ett ställe man skämtar på och försöker ha KUL i brist på annat. Det finns regler, o jag försöker hålla vid dom för att iaf hålla mig på lagens sida o slippa fler hot om stämningar pga vad som sägs här. Jag kommer inte tillåta det ske, ni får kalla mig feg eller vad som helst pga det... :arsele

Vad tycker ni? rasta fingrarna.

Tycker att det är väldigt bra att det finns. Är ju mycket pga OT-forumet som man besöker sidan var dag.

Oseriöst är skoj! :Bugar

För lågt i tak.. tänker närmast på BBs tråd som blev låst och borttagen innan jag ens hann läsa :confused:

Så mycket som jag skrattat framför datorn idag har jag aldrig någonsin gjort. Så förbannat jävla kul, kalla mig nörd, ja skiter i vilket, jävlar va ja har garvat!

KawaChris skrev:
För lågt i tak.. tänker närmast på BBs tråd som blev låst och borttagen innan jag ens hann läsa :confused:
Just den tråden var i grunden ganska vettig, men blev snabbt förstörd. Hade kanske räckt att låsa den så resten kunnat se varför.

Red: Det var inget... såg precis att det var på begäran av trådskaparen.

Om folk slutar vara så känsliga så kanske trådarna skulle vara kvar längre

OT- är ju roligast att läsa

mb skrev:
Just den tråden var i grunden ganska vettig, men blev snabbt förstörd. Hade kanske räckt att låsa den så resten kunnat se varför.

Red: Det var inget... såg precis att det var på begäran av trådskaparen.

Efter att den blivit stängd bad jag att få den raderad.

jag tycker OT delen är suverän.. fritt fram liksom :tummenupp

tycker nog ni kunde vara lite slappare med reglerna i denna del tom.. :)

Om jag ser att en tråd går i botten och tråden i sig är uppbyggd av 2-4 (eller så) medlemmar som fram o tillbaka hycklar trådskaparen, så ryker tråden direkt eller stängs med anledning på slutet (oftast... om inte så borde det ändå vara självklart).

Jag tycker att OT är helt makalöst roligt och när många sa att jag borde ta bort OT så var det nästan att jag skrattade åt förslaget (måste ju vara lite seriöst iaf). OT är alltid bra, för annars så hamnar OT i alla andra forumen. Eller om OT inte finns, så skulle inte www.sporthoj.com som "diskussionsforum" vara lika roligt som det är idag för många. Även för mig... jag är oxå bara en användare även fast jag nu råkar ha skapat sajten.

Måste säga att övriga forum har hållt bättre kvalitet sedan OT-delen plockades bort från sökmotorn. Lite obekvämt dock, men ofta kan man hitta rätt ändå i OT genom att googla och söka i folks trådhistorik.

Annars är det kanontrevligt här inne, för det mesta :) :Bugar

Swedie skrev:
Om jag ser att en tråd går i botten och tråden i sig är uppbyggd av 2-4 (eller så) medlemmar som fram o tillbaka hycklar trådskaparen, så ryker tråden direkt eller stängs med anledning på slutet (oftast... om inte så borde det ändå vara självklart).

Det verkar vara ganska enkelt att bli av med trådar man inte gillar...

Jeg synes OT delen borde fjernes, jeg har postet i OT mange ganger men jeg hadde ikke savnet den om den ble borte. Jeg har ikke sjekket men det må vel være mange andre forum der ute hvor folk kan snakke om sine personlige problemer osv. Halvparten av de som poster i OT har vel nesten aldrig postet i en annen forum avdeling... Selv om det også er mycket kul på OT hadde jeg vært villig til å ofre det. Hadde hevet nivået på forumet mange hakk.

dessa ord förstog inte jag
fjernes, finnas kanske?
sjekket?
ofre?

det skal ikke være lett...

Azzurro skrev:
Jeg synes OT delen borde fjernes, jeg har postet i OT mange ganger men jeg hadde ikke savnet den om den ble borte. Jeg har ikke sjekket men det må vel være mange andre forum der ute hvor folk kan snakke om sine personlige problemer osv. Halvparten av de som poster i OT har vel nesten aldrig postet i en annen forum avdeling... Selv om det også er mycket kul på OT hadde jeg vært villig til å ofre det. Hadde hevet nivået på forumet mange hakk.
Om du kikar runt bland olika forum på nätet så är OT-avdelningar väldigt vanliga. En anledning är, som sagts, att det på ett smidigt sätt går att dammsuga övriga delar av forumet på sånt som inte håller sig till ämnet och flytta över det till OT. Sen finns det en trevlighetsfaktor också.

Swedie skrev:
ja, o vad menar du egentligen? skriver du A ska du äevn skriva B om A handlar om B.. eller ja.. öh

Jag menar om det bara krävs att 2-3 stycken driver med trådskaparen för att tråden skall tas bort så är det väl inte helt otänkbart att folk börjar göra det medvetet, vad vet jag?

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa