Video Vad tycker ni om min nya video? Feedback uppskattas!

• Thread starter Thread starter NOF0RM
  • Start date Start date
Tack för feedback allihopa! Läste igenom allas svar ordentligt så oroa er inte, missa ingen! Feedbacken uppskattas verkligen, tack!

Sättet slutrepliken levererades på är rätt likt hur, "han som inte får nämnas på SH" gjorde på den tiden det begav sej.....

Han lyckades som sagt var med sitt försåt och la ett gilla ser jag när jag nämnde det första gången :huvet

Ja, det där var lite intressant.

Tog TS till sig av sabelhuggen, eller är han fortfarande ute på sin Highway to Hell...

...med den där egna, hemvävda och lite knyckiga stilen?

Tog TS till sig av sabelhuggen, eller är han fortfarande ute på sin Highway to Hell...

Nope ..clownen e ute igen..senast igår med sina cjoola "snabba" kompisar denna gången.
Tydligen kallar dom sig "Team Fast" Tydligen fler galningar som härjar i mitt område.

Last edited:

Nope ..clownen e ute igen..senast igår med sina cjoola "snabba" kompisar denna gången.
Tydligen kallar dom sig "Team Fast" Tydligen fler galningar som härjar i mitt område.

DeM kåmer at tjöra ijäl sej direkCt!

Sista videon på kanalen var helt ok, jämfört med de tidigare. Iofs inget att se på iofs, men inget att anmärka på heller.
Snabb körning utan gångtrafikanter vid vägen och viktigast INGA BARN vid vägen. Då klagar inte jag i alla fall.
Sen var det väl Team Fast från Ängelholm som syntes på några tröjor. Det är väl en sådan där Fejjan grupp tror jag :tungan

Sista videon på kanalen var helt ok, jämfört med de tidigare. Iofs inget att se på iofs, men inget att anmärka på heller.
Snabb körning utan gångtrafikanter vid vägen och viktigast INGA BARN vid vägen. Då klagar inte jag i alla fall.
Sen var det väl Team Fast från Ängelholm som syntes på några tröjor. Det är väl en sådan där Fejjan grupp tror jag :tungan

"Sista"?

Mvh
S-E Mantik

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...