vad tycker ni om ett 1,5 meter djupt dike precis intill en kurva

HW skrev:
Wesserbisser, javisst! Där har du rätt för en gångs skull men ditt inlägg bekräftar att sig självt. Du klagar på oss för att vi inget gör i en tråd där vi efterlyser hjälp. voine voine.
Förstår inte vad du menar.

LOTTAK skrev:
Ja visst är det bättre att betala sej fri från arbete och hoppas att andra gör jobbet (läs med ironisk underton) :fatta! :kocko :mad: :huvet
Om det nuvarande upplägget inte fungerar på ett tillfredställande sätt måste ju en förändring till stånd. Jag ser inte något fel i att de som gör jobbet får betalt. Har du några egna förslag som inte handlar om hot eller tvång?

Nyteknik skrev:
Förstår inte vad du menar.

Om det nuvarande upplägget inte fungerar på ett tillfredställande sätt måste ju en förändring till stånd. Jag ser inte något fel i att de som gör jobbet får betalt. Har du några egna förslag som inte handlar om hot eller tvång?
Problemet är väl att de som nu gör jobbet inte vill fortsätta göra det ens om de får betalt. Det måste till en spridning av belastningen. Du har säkert läst Peters förslag på yahoogruppen, det verkar vettigt tycker jag.

Jag kan inte finna Peters förslag. Jag hittar hans inlägg men där den bifogade filen borde finnas står det "Attachment(not stored) Förslag på motion.doc". Jag har kollat under "Files" utan resultat.

Torkel skrev:
Problemet är väl att de som nu gör jobbet inte vill fortsätta göra det ens om de får betalt. Det måste till en spridning av belastningen.
Men andra än de som nu gör jobbet kanske vill det.

Torkel skrev:
Du har säkert läst Peters förslag på yahoogruppen, det verkar vettigt tycker jag.
Nej, jag är inte med i någon Yahoo-grupp och har inte läst förslaget. Om det finns ett vettigt förslag som har presenterats av någon som är knuten till LMS borde det publiceras på klubbens sajt alternativt mailas genom en LMS-mailinglista.

Jag menar inte att mästra någon, men det är lite frustrerande att ana att mycket energi läggs ner utan att få avsedd verkan.

Nyteknik skrev:
Men andra än de som nu gör jobbet kanske vill det.
Möjligt.

Nyteknik skrev:
Nej, jag är inte med i någon Yahoo-grupp och har inte läst förslaget. Om det finns ett vettigt förslag som har presenterats av någon som är knuten till LMS borde det publiceras på klubbens sajt alternativt mailas genom en LMS-mailinglista.

Jag menar inte att mästra någon, men det är lite frustrerande att ana att mycket energi läggs ner utan att få avsedd verkan.
Men gruppen lmsrrmedlem på yahoogroups är ju klubbens mailinglista! Jag fick den i mailet i alla fall men det kanske beror på att jag är administrator. Motioner från medlemmar går vanligtvis direkt till styrelsen och slängs vanligen inte upp på klubens hemsida om det inte är något som styrelsen speciellt har beslutat (vilket kanske skulle funka i det här fallet?)
Rekommenderar dock STARKT att ALLA medlemmar i LMS går med i gruppen lmsrrmedlem, click here: http://groups.yahoo.com/group/lmsrrmedlem/join
Snart så har Peter nog läst mitt senaste meddelande och lagt upp det under Files så alla kan läsa.

Torkel skrev:
Möjligt.

Men gruppen lmsrrmedlem på yahoogroups är ju klubbens mailinglista! Jag fick den i mailet i alla fall men det kanske beror på att jag är administrator. Motioner från medlemmar går vanligtvis direkt till styrelsen och slängs vanligen inte upp på klubens hemsida om det inte är något som styrelsen speciellt har beslutat (vilket kanske skulle funka i det här fallet?)
Rekommenderar dock STARKT att ALLA medlemmar i LMS går med i gruppen lmsrrmedlem, click here: http://groups.yahoo.com/group/lmsrrmedlem/join
Snart så har Peter nog läst mitt senaste meddelande och lagt upp det under Files så alla kan läsa.
Fick oxå det mailet som Torkel fick så visst gick det ut till gruppen

Torkel

Är nacken permanent så nu eller? Visste inte att det tog så illa :tungan

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back