Vad tycker du om killar som kör hoj?

Vad tycker du om killar som kör hoj

• Antal röstningar
    0
Du har ju kort hår.....
För att vi är korthåriga, osminkade och plattbröstade eller för att vi inte fnittrar blygt och säger "oh, det är farligt att köra hoj för man kan ju döööö av det" :rolleyes:

...
Folk hade jävligt roligt åt oss när vi körde genom hela malmö. :D :hihi

Tror han kände sig som dig efteråt. :tungan

...

Där ser du, vi "jämställdhets-ryttare" påstår att det inte är så. Men alla vet i slutändan att så ändå är fallet. :va

För att vi är korthåriga, osminkade och plattbröstade eller för att vi inte fnittrar blygt och säger "oh, det är farligt att köra hoj för man kan ju döööö av det" :rolleyes:

Inte lönt att föra en sån här konversation. Skulle vi sminka oss, fixa frillan och trycka upp tuttarna så skulle killarna säga att vi kör hoj bara för att ragga. Inte som om killarna klagar på hästtjejerna att de är mer manliga. Fast det är precis samma sak där, inget smink och luktar skit.

Ena gången klagas det för mycket spackel, andra gången klagas det på att vi är som vi är och då är vi manliga. :orka

Där ser du, vi "jämställdhets-ryttare" påstår att det inte är så. Men alla vet i slutändan att så ändå är fallet. :va

Jämställdhet är när tjejen tar sitt eget kort. Längre än så ska det inte gå.

Fast ni är ju ganska sexiga iallafall i era skinnställ :banana
Jag tror mera att Jerker syftar på sin bättre hälft Busiga A....:tuttar

Är det någon som gått till puben en fredagskväll i skinnställ? :) Vore roligt att se om de går bra att ragga i det.

En tjejkompis sa till mig en gång när hon såg mig i skinnstället med hjälmen under armen att "om du skulle gå ut så på krogen skulle du få så sjukt mycket ragg" jag tror tjejerna gillar uniformen/stället och att det finns lite farligt och spännande rotat i att köra hoj.

Jag trodde också att hojkillar var lite farliga och spännande, tills jag tog kortet och lärde känna en massa hojkillar... Bara mjukisar och svärmorsdrömmar är ni hela bunten!! :D

Är det någon som gått till puben en fredagskväll i skinnställ? :) Vore roligt att se om de går bra att ragga i det.

Jag hade varit ute och kört en runda och skulle bara säga hej till några polare som satt och tog en onsdagsbira på ett lokalt hak. Det satt 4 tjejer också vid bordet, när jag kom in och hälsade vart tjejerna ovanligt fnittriga och röda i ansiktet. Sen efter ett tag vill de pröva hjälmen och handskarna efter varandra och frågade hela tiden massa om hojen och hur det var att köra. Så visst verkar det funka:).

Jämställdhet är när tjejen tar sitt eget kort. Längre än så ska det inte gå.

X:et tog eget kort och tog över min gamla hoj, jag köpte ridhjälm och tog över hennes gamla häst. Jag bytte olja, däck och tappskor, hon mocka skit och matade hästar.
Mer jämnlikt kan det väl inte bli? :)

X:et tog eget kort och tog över min gamla hoj, jag köpte ridhjälm och tog över hennes gamla häst. Jag bytte olja, däck och tappskor, hon mocka skit och matade hästar.
Mer jämnlikt kan det väl inte bli? :)

Så länge hon inte skjutsa dig på moppen så är det perfekt. :) :tummenupp

Så länge hon inte skjutsa dig på moppen så är det perfekt. :) :tummenupp

Skulle aldrig komma på fråga och själv bygger jag om alla mina hojar till ensits.
Så ska nån dam med och åka hoj så är det bara att skaffa eget kort :mad:

Får man inte ligga när man kör hoj måste man vara bra ful!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park