Vad tycker du om killar som kör hoj?

Vad tycker du om killar som kör hoj

• Antal röstningar
    0
Jag trodde också att hojkillar var lite farliga och spännande, tills jag tog kortet och lärde känna en massa hojkillar... Bara mjukisar och svärmorsdrömmar är ni hela bunten!! :D

Snack...vi är outlaw´s I tell you. När vi var små så hände det att vi ljög om att ha gjort läxorna :yoparty

Jag trodde också att hojkillar var lite farliga och spännande, tills jag tog kortet och lärde känna en massa hojkillar... Bara mjukisar och svärmorsdrömmar är ni hela bunten!! :D

Woot? Jag tycker att merparten av oss verkar vara fd moboffer med ngn diagnos. Självförälskade rättshaverister med auktoritetsproblem, förstorad självbild och problematiserad kvinnosyn. "Allt är ngn annans fel"
:gnissla

Last edited:
Woot? Jag tycker att merparten av oss verkar vara fd moboffer med ngn diagnos. Självförälskade rättshaverister med auktoritetsproblem, förstorad självbild och problematiserad kvinnosyn. "Allt är ngn annans fel"
:gnissla

Underbar skildring Jörgen :) För vem skulle bygga om en chey-harley för flera hundra tusen? Då måste man ju ha brist på annat att göra eller någon aspergerdiagnos. *skrattar*

Last edited:
Klart man är cool när man kör hoj.Vem trodde något annat.Man måste ju ge ett visst sken av att vara en sån där som mycket väl skulle kunna skita i polisbilens baksäte och får den familjen som är på väg hem i sin minibuss till trygga villaområdet att hålla andan tills dom blir blåa när man ger dom den där dödligt coola mc blicken vid omkörning.Helst ska man vara tatuerad också och spotta snus i tid och otid.För sån är jag ... Om någon inbillat sig något annat så är ni bara wannabe,s. :D

Jag var ganska cool innan jag började köra hoj.
Sen skaffade jag en 1000cc, började hänga med 10 år äldre gubbar och tanter..

Nuförtiden fikar jag bara.

Snack...vi är outlaw´s I tell you. När vi var små så hände det att vi ljög om att ha gjort läxorna :yoparty

Ooooh, farligt. Är ni såna där som genar över gräsmattan också? Går mot röd gubbe? :hoppa

Här får man passa sig som liten laglydig flicka hör jag, så man inte hamnar i dåligt sällskap! Mamma kanske hade rätt ändå... :eek:

Ooooh, farligt. Är ni såna där som genar över gräsmattan också? Går mot röd gubbe? :hoppa

Här får man passa sig som liten laglydig flicka hör jag, så man inte hamnar i dåligt sällskap! Mamma kanske hade rätt ändå... :eek:

Sanningen är faktiskt den att innan man började köra hoj så hittade man bara på en massa skit. Numera så dricker man bara massa kaffe och delar på vaniljlängder med likasinnade.

Man super ju inte ens på helgerna längre utan går och lägger sig snällt kl.22 på en lördagkväll för att kunna sticka ut i fint väder och söndagsköra med alla andra pensionärer.

Va fan håller vi på med...nu känner jag mig lite förtvivlad...

Underbar skildring Jörgen :) För vem skulle bygga om en chey-harley för flera hundra tusen? Då måste man ju ha brist på annat att göra eller någon aspergerdiagnos. *skrattar*

Nu är det spjut i kuvösen tror jag. 80-talist, kille, nyreggad på SH och ny japssporthoj. Då är det krattat i manegen, en börda för SMC http://www.sporthoj.com/forum/showt...samarbete-sommaren-2011&p=5345163#post5345163

Apropå diagnos, självupptagenhet och auktoritetsproblem alltså.. ;)

Last edited:
Vad tycker du om killar som kör hoj? Skulle bara kolla allmäna uppfattningen om killar som kör! :D ;)

Älskar dom! Sen att de har en förmåga att vara lite blyga irl är lite smått charmigt... I forat med sina anonyma nick så kan de vara skithårda mansgrisar, sen träffas man för fika irl (och då inte :fika för det betyder något annat enligt min sporthojsparlör) och då är de hur trevliga som helst :)

Eftersom människan inte vill ta till ord så får väl jag göra det då.
Jag är ju så snell...

Jättebra tråd, men du har rippat idén...

Postat 12h innan du skapade tråden:

Jag funderar på att starta en tråd med namnet "Vad tycker du om killar som kör hoj?" i hopp om att killarna ska rapportera in

1. sin könstillhörighet
2. sin civilstatus
3. sin läggning
4. sin bönpallserfarenhet
5. sina allmänna reflektioner de fått när de varit ute o kört
6. sin bästa duckfacebild

Stöld är ju nåt mobben på sporthoj tycker väldigt illa om, så nu får du nog passa dig. ;)

Är det någon som gått till puben en fredagskväll i skinnställ? :) Vore roligt att se om de går bra att ragga i det.

Ej med helställ, dock jackan på och hjälm under armen. Drog till sig en del kvinnliga blickar och leenden och hörde en liten kommentar i stil med: "den där skulle man tagit med sig hem". :hihi

Man ser ju ut att bänka 350kg med skydden på, inte undra på att damerna blir nippriga precis som den fina demografiska undersökningsbilden visade här tidigare :)

MAO är det absolut värt att testa.

Last edited:
Nu är det spjut i kuvösen tror jag. 80-talist, kille, nyreggad på SH och ny japssporthoj. Då är det krattat i manegen, en börda för SMC http://www.sporthoj.com/forum/showt...samarbete-sommaren-2011&p=5345163#post5345163

Apropå diagnos, självupptagenhet och auktoritetsproblem alltså.. ;)

Haha Jörgen :) Vill ju egentligen bara säga att du är en riktigt skön snubbe, har ju träffat dig några gånger under sommaren. Och det där inlägget jag skrev om polisen var ju bara för att provocera, men det vet ju människorna som känner mig. Hoppas vi ses ute på vägarna kompis.
Sen kör jag inte sporthoj Jörgen, utan touring, har faktiskt gummi på fotpinnarna :)

Mvh /Tobias

Jättebra tråd, men du har rippat idén...

Postat 12h innan du skapade tråden:
Yeah right.
Det är en helt unik tanke som ingen annan omöjligt kan få.

Först måste du dessutom bevisa att jag läst just det inlägget (var det nu finns) :arsele

Och det är först till kvarn som gäller ändå.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park