Vad tycker din bättre hälft om din hobby?

Vad tycker din bättre hälft om hoj åkandet

• Antal röstningar
    0
WilleZL skrev:
Min flickvän är helt underbar. Hon kan kasta ur sig en kommentar som "Oh, i morgon blir det fint väder. Då kan du köra motorcykel!". E fint de!

IIiiii... Jag tycker du ska inta spaningsläge och börja avlyssna telefonsamtal och grejer.. Det låter suspekt.

har inget emot att att min sambo e ute o kör på mv:n. kan bli lite tråkigt ibland när man inte hinner ses allt för mykke... men då tar man bara o slänger på lite kött på grillen o bjuder hem hela grabbgänget så e det problemet löst :D :yoparty '
o sen har ju jag mina egna intressen me hundar o hästar, som tar sin lilla tid, även fast jag bra gärna vill ha mckort o hoj....... :tungan :yoparty

kurre3 skrev:
IIiiii... Jag tycker du ska inta spaningsläge och börja avlyssna telefonsamtal och grejer.. Det låter suspekt.

Shitt, é re därför hon alldrig e hemma när jag kommer tillbaka från en tur...Skoja bara. Tror faktiskt på hennes uppriktighet!

Min tjej tyckte det var jättekul när jag köpte hoj, och året efter köpte vi en till henne med.

Men, hörde av en polare som blivet duktigt hunsad av sin förra flickvän. Hon tvingade honom att sälja sin hoj och investera pengarna i deras lägenhet istället. I princip alla stålarna gick till nått flådigt jävla bord var iof ingen nyare maskin, värd typ 15-20 lappar) Gissa var det bordet finns nu nånstans...
Fattar dock inte att han gick med på det, men men, vill nån utnyttjas av sin käresta är det upp till dom, det är ett fritt land.

/Pajje

Sambon stödjer mitt hojande till 100% även om hon själv inte är särskilt intresserad:=)

EBS skrev:
Tjejen, Syss, är nästan (nu får jag väl stryk :rolleyes: ) lika motorintresserad som jag är. Så utan våran hobby skulle vi aldrig träffats, så jag tror hon tycker om det. ;)

Bhe! Ska vi tävla?! Jag är mera motorintresserad än du... :tungan

Eller, i vart fall är vi nog ungefär lika hoj-besatta, må vara att jag sysslar med RR-delen och min pojk med bud-delen... ;)
Jag jobbar på att få honom att vistas bland de rättroende! :hihi

Kom på en sak..

Varför i helvete skulle den man delar vardagen med bry sig om den andres hobby?Vet att det förekommer och det är helt sjukt.Skulle jag träffa en människa med så lite respekt för ens intressen skulle jag dra på 2 röda:=)

DÖD ÅT HATERS!

Hehe, hojkörningen är väl den hobbyn hon tycker bäst om av alla mina intressen. För då kan hon ju delta!!!!!!

Psychobiker skrev:
Men, hörde av en polare som blivet duktigt hunsad av sin förra flickvän. Hon tvingade honom att sälja sin hoj och investera pengarna i deras lägenhet istället. I princip alla stålarna gick till nått flådigt jävla bord var iof ingen nyare maskin, värd typ 15-20 lappar) Gissa var det bordet finns nu nånstans...
Fattar dock inte att han gick med på det, men men, vill nån utnyttjas av sin käresta är det upp till dom, det är ett fritt land.

/Pajje

Tråkigt att höra att det finns sådana tjejer. Men samtidigt så har alla ett val, han hade ju kunnat ha hojen kvar men gjort sig av med tjejen...

Maria1980 skrev:
Tråkigt att höra att det finns sådana tjejer. Men samtidigt så har alla ett val, han hade ju kunnat ha hojen kvar men gjort sig av med tjejen...

Precis, jag frågade hur f-n han kunde gå med på det, men fick inget vettigt svar. Har en arbetskollega som blir sjukt utnyttjad av sin sambo, förstår inte hur han kan gå med på att bli behandlad så, och inte hur hon kan behandla en annan människa på de viset. Hon utnyttjar att han har så bra kontakt med hennes dotter, så han vill inte göra slut för då skulle dottern bli så ledsen.
Men som sagt, det hans liv oh jag lägger mig inte i det, även om jag blir riktigt sur när jag tänker på det.

Min :tuttar blir förbannad när jag åker själv, för hon vill åka med! Dumma dumma, får man höra då... Helt fartgalen och mc-kåt. Hon börjar övningsköra om nån vecka :tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul