Vad tror ni ??

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
SOLNA
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Vad tror ni om att man skulle lacka Ninjan i dessa färger ?
ja ja jag vet att ni gårdare å andra pundare :tungan kanske inte kommer att gilla färgerna för att det är svart å gult och att jag är riktigt värdelös när det gäller photoshop men ändå !! jag frågade samma fråga på www.ninjaclubsweden.com och det var en som sa att det var lite fireblade varning vilket inte gör mig något eftersom jag gillar färgerna på deras gula 03:a :yoparty

// TOK
 

Bifogat

  • omgjord ninja.gif
    omgjord ninja.gif
    99.1 KB · Visningar: 158
TokJohan skrev:
Vet inte vad jag gör för fel !följer anvisningarna men det går som vanligt med mig å datorer ...åt helvete :huvet

Skulle du nångång få tid över så kan du får göra en svart zx9r till det utseende jag vill ha det med photoshop :gnissla


// TOK :fyllisar
Håller med om att sidan kan vara lite missvisande... Men basic så gäller följande!
Tryck (L) för att få rätt verktyg (LASSO)
Markera därefter med (Shift) och ringa in de område nu vill ändra på musen! Gör du fel så kan du avmarkera med (ALT) och ringa in de område du gjorde fel.
Därefter när du markerat de du vill byta färg på trycker du (Ctrl-U) för att ställa in nyans/mättnad.
Nu bör du kunna fixa de! (Jävligt kul när man grajjar de) Men annars så skicka en bra bild så fixar ja...
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top