Vad tror ni ??

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Vad tror ni om att man skulle lacka Ninjan i dessa färger ?
ja ja jag vet att ni gårdare å andra pundare :tungan kanske inte kommer att gilla färgerna för att det är svart å gult och att jag är riktigt värdelös när det gäller photoshop men ändå !! jag frågade samma fråga på www.ninjaclubsweden.com och det var en som sa att det var lite fireblade varning vilket inte gör mig något eftersom jag gillar färgerna på deras gula 03:a :yoparty

// TOK

Bifogat

• omgjord ninja.gif
    omgjord ninja.gif
    99.1 KB · Visningar: 158
TokJohan skrev:
Vet inte vad jag gör för fel !följer anvisningarna men det går som vanligt med mig å datorer ...åt helvete :huvet

Skulle du nångång få tid över så kan du får göra en svart zx9r till det utseende jag vill ha det med photoshop :gnissla

// TOK :fyllisar
Håller med om att sidan kan vara lite missvisande... Men basic så gäller följande!
Tryck (L) för att få rätt verktyg (LASSO)
Markera därefter med (Shift) och ringa in de område nu vill ändra på musen! Gör du fel så kan du avmarkera med (ALT) och ringa in de område du gjorde fel.
Därefter när du markerat de du vill byta färg på trycker du (Ctrl-U) för att ställa in nyans/mättnad.
Nu bör du kunna fixa de! (Jävligt kul när man grajjar de) Men annars så skicka en bra bild så fixar ja...

Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...