Vad tror ni om dessa boots?

Jag lånade ett par Oxtar (som var smörjda) i en dag, höll på att bli knäpp av knarrandet, även om det är hoj man ska köra så blir det ibland pauser och då står iallafall inte jag ut med ljudet. Hade jag varit kille hade jag tveklöst köpt ett par Daytona men de görs inte i damstorlekar. Själv bär jag Alpinestars SMX R, den enda stövel jag kan knäppa rund vristerna, är nöjd med dom men har problem när jag kopplar ibland, för tåskyddet fastnar i kopplingen, tror dock att det är jag som är problemet inte stövlarna. :rolleyes: Lycka till!

Jag lånade ett par Oxtar (som var smörjda) i en dag, höll på att bli knäpp av knarrandet, även om det är hoj man ska köra så blir det ibland pauser och då står iallafall inte jag ut med ljudet. Hade jag varit kille hade jag tveklöst köpt ett par Daytona men de görs inte i damstorlekar. Själv bär jag Alpinestars SMX R, den enda stövel jag kan knäppa rund vristerna, är nöjd med dom men har problem när jag kopplar ibland, för tåskyddet fastnar i kopplingen, tror dock att det är jag som är problemet inte stövlarna. :rolleyes: Lycka till!

Vill inte vara ordmärkare men är det inte växelföraren du menar...annars har du lustig körteknik och är jefligt vig:D

Har annars samma stövlar som dig och är grymt nöjd!:tummenupp

Jag ska visa mina en dag Miss Humla, så ska du ser hur ett par bra smorda "o-låter" ( :hihi )

@trådskaparen
Man ska köpa det man trivs med, alla boots sitter ju olika och en stövel som sitter kast skyddar inte bra.
Köp ett par som sitter bra och som kostar "lagom", dvs inte för billigt.
Alla större kända märken är ungefär likvärdiga i kvalitet.

:hej

Blixlåsen är kass på de där stövlarna

Köpte förra våren, sedan släppte blixlåset från stöveln och jag fick lämna in på ena stöveln när säsongen var slut, i våras så gick det andra blixlåset sönder på samma sätt, sedan släpte dragskon från blixlåset på den laggade stöveln...
Väntar nu på att få det fixat... inlämnat i juni:gnissla
Så det blev till att fixa ytterligare ett par stövlar fast alpinstar, de är kanon, men inte vattentäta:rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman