Vad tror ni om dessa boots?

Har sånna själv, säger bara Köp:tummenupp

De är sköna, varma och tål regn. Det negativa är att de knarrar när man går, man fick med lite smörjmedel men det hjälpte föga..

Har TCS Evo, ungefär likadana fast vita. mina är perforerade upp mot skaftet och det fläktar skönt på varma dagar. Nackdelen med det är att om regnet råkar komma så är man snabbt blöt om anklarna men va fan, man åker oftast inte ut när det regnar. Är annars helnöjd med mina :tummenupp

Har sånna, köpte dom på MC-Kompaniet och tycker dom är kanonbra, förutom knarret. :tummenupp

Trevligt :)

Kanske blir ett par sådana imorrn då!
Knarret kanske man kan lösa med lite silikonspray? (brukar inte folk använda det för att döva knarret lite? :D )

Har evo men dt verkar inte vara någe större skillnad. Sköna, bra skydd, kollade detta med praktiskt försök (klämd mellan vägräcke och hoj , uppsliten stövel men bara öm i foten.) MAO mycket nöjd!!! Men knarret finns där irriterande nog, man hör när en ägare kommer gående!

Nu har jag shoppat dom :)

Ska inviga dom på Onsdag när jag besiktar nya hojjen :tuttar

Jag köpte ett par såna här. Sitter som gjutet. MEN de är så stela så jag kan knappt växla. Jag har en Honda CB 900 Hornet -03. Är det så här i början? Kommer det att bli bättre. har blivit något bättre efter 15 mil men inte mycket. Jag får felväxlingar och grejer...

Snälla. har någon en Hornet och kan växla eller är det bara jag som har problem?

Jag köpte ett par såna här. Sitter som gjutet. MEN de är så stela så jag kan knappt växla. Jag har en Honda CB 900 Hornet -03. Är det så här i början? Kommer det att bli bättre. har blivit något bättre efter 15 mil men inte mycket. Jag får felväxlingar och grejer...

Snälla. har någon en Hornet och kan växla eller är det bara jag som har problem?

Polaren kör också hornet och har dessa stövlar, jag har inte hört honom klaga iaf...

Nu har jag kört en sommar med dessa. De är hur bra som helst. Sitter asgôtt. Men de knarrar ju så förbannat när man går. Får kommentarer överallt. Japp jag har använt den lilla tupen med silikon för att få bort det. Faktum är att det gjorde det ännu värre.

Lite coolt dock när man går. Låter som en cowboy...

Kör såna jag med, väldigt sköna, har inget att jämföra med eftersom det är mina första. Enda minuset är väl knarret.. nån som har en vettig lösning?

Kör såna jag med, väldigt sköna, har inget att jämföra med eftersom det är mina första. Enda minuset är väl knarret.. nån som har en vettig lösning?

öronproppar är det enda som funkar tyvärr!

hade oxå problem med att växla förut, Fick flytta pinnen på cykeln!
Då var de riktigt stela stövlarna men nu sitter de kanon! :tummenupp

Lite trådnappning kanske men finns det några stövlar som är säkra och bra som inte kostar hur mycket som helt.

Visst skulle oxå vilja ha Daytona stövlana men de är en annning för dyra :näsblod

Så vilka finns det inom de olika märkena som är säkra stövlar???

Lite 5-56 nån gång ibland tar bort knarret. Funkar klockrent.

Jag har dessa oxå.
Kan rekomendera lite siliconspray (finns på de flesta benbsinstationer)
Eller om man bor i sthlm så kan man komma förbi mig så sprayar jag lite :)
det blir en del kvar i flaskan.... :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...